Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kijk even een avondje niet en kan alweer een pagina bijlezen haha, gezellig! Zal me zo ook nog even voorstellen
Eerst reageren op jullie!
Vlechtjes voor het behoud van de manen, anders zitten ze na 1 dag in de klit en da's zonde van zulke mooie lange manen...

Ik heb dat nu helaas met mijn grootste liefde, mijn Friese hengst; die is ook al sinds januari dit jaar geblesseerd en het is ook nog maar de vraag of dat ooit nog helemaal goedkomt..

In het dagelijkse leven ben ik psycholoog in een tbs-kliniek, doe ik graag aan sport, kijk graag films en series en ben veel met vrienden te vinden in restaurants/barretjes/buiten
Naast mijn Quarter Jay heb ik nog wat paarden staan, namelijk: Tamme, Splash, Kevin en Falencio. Tamme en Kevin heb ik al ontzettend lang en zijn mijn allesies
Splash is 5 jaar geleden op mijn pad gekomen en 3 jaar geleden kreeg ik de kans hem over te nemen. Falencio heb ik aangekocht om te trainen en door te verkopen. Eens in de zoveel tijd doe ik dat, omdat ik het trainen van een onbeleerd paard gewoon erg leuk vind
Ik doe het niet om winst te maken, maar om ze een stabiele basis te geven en in alle rust op zoek te gaan naar het perfecte baasje voor hem. Het gaat mij voornamelijk om de ervaring 
en halsters is Indd soms een dingetje heb die van mij ook van mp
Yuri heeft volgende week weer les:) we hebben 2 september wedstrijd in friesland en weekend van 22 september nk paint Arnhem weer zin in ook z’n laatste van dit jaar hij is nu 2,5 wat vliegt de tijd volgend jaar hoop ik m’n eerste rondje op hem te gaan maken super spannend
Wat voor een is de jouwe?
Al zou ik hem alleen al graag willen hebben voor de foto's
Rije schreef:Dan zie ik jullie 2 september Sheeltje, Daantje en ik zijn er dan ook! En zo'n soort halster zoek ik nou dus ookWat voor een is de jouwe?
leuk dan zie ik je daar ben daar de gehele dag aangezien m’n tante rijdende onderdelen start en ik alleen de in hand onderdelen
zover ik weet gaat het nog door die wedstrijd ze zullen het wel in de gaten houden daar, ik houd het in de gaten
Rije schreef:Als er trouwens iemand is die het leuk lijkt om te komen kijken 2 september bij de Silver Ranch in Oosterwolde, ik zoek nog iemand die af en toe mijn lieve pony wil vasthouden tijdens parcours lopen e.d.
Gelukkig wel weer teruggevonden later. Maar hij was al vastgelijmd. Loctite dan toch maar...?