Hallo ik wil mij hier ook weer melden Van de zomer een paar western lesjes met mijn paard gehad en ik merkte toen meteen verandering. Daarna helaas vanaf september tot nu geen les meer gehad. Nu heb ik weer een les voor maandag afgesproken en heb er super veel zin in haha
Mag ik me hier ook melden? Ben zn 3 jaar geleden over gestapt van dressuur naar western, in totaal maar een jaartje fanatiek gelest met mijn merrie. Tijdje terug weer over gestapt naar dressuur wegens niet passend zadel, geen western instructeur kunnen vinden. Maar dit is het toch echt niet dus hoop volgende maand weer een western zadel aan te kunnen schaffen. Heb vorige week weer een westernles gehad op een manege paard, dit wil ik blijven doen tot ik een intructeur heb kunnen vinden voor aan huis.. En ik zit een beetje rond te kijken om mijn paard tijdelijk weg te brengen om haar beter te laten omscholen, als dat financieel haalbaar is.
Sadira
Geplaatst: 04-01-14 19:15
Gisteren les gehad bij Paulette op haar arabier Rhodos
Ook dus voor het eerst wat trail gedaan, was wel gaaf hoor!
Mooie Woody! Welkom Lizzy en veel succes met lessen en de zoektocht. Leuke foto's Aleeneh trail lijkt mij ook onwijs gaaf.
xDenies
Geplaatst: 04-01-14 19:28
Haha, dan ben ik gelukkig niet gek
Beeb vandaag weer gereden, en oooh wat deed ze het netjes. Ze springt ook steeds makkelijker aan in de goede galop, dus ik geef t duidelijker aan. Jog wordt ook vele malen beter, en ze zoekt steeds meer lengte in mijn teugels zodat ze met haar neus over de grond gaat! Oh zo trots
Volgende week vrijdag heb ik een lesje van de staleigenaresse bij ons. Zij is wel een dressuur ruiter, maar een hoop dingen blijft toch het zelfde. Ze moet nog steeds recht zijn in haar lichaam, nageefelijk etc. Dus we gaan gewoon samen aan de gang! En een goede western instructrice is gewoon nog een beetje lastig .... Vooral het betaalbare stukje.
Ik vond ze ook aan de lange kant, verloor m'n linker een paar keer. Maar ja, het was een eenmalig lesje op een paard dat ik normaal niet rij Op m'n eigen bijrijdpaard zitten de beugels korter
xDenies
Geplaatst: 04-01-14 19:40
@Bellatrix,
Zou voor het mooie wel wat langer mogen, je knieën steken nu best uit zeg maar, als je me snapt. Ik weet even niet hoe je dat goed moet uitleggen. Maar max 2 gaatjes
@Aleeneh,
Haha oke! Was zeker wel een leuke ervaring dan? Zat al in je profiel te kijken en vond helemaal geen witte x'D
Nouja genieten. Hij snapte geen snars van wat ik nou wilde. Maar een beetje aanklooien en proberen kan nooit kwaad.
_Patrick_
Geplaatst: 04-01-14 19:45
Heerlijke foto's komen er voorbij.
Sommige heerlijk gelest, goed begin van het nieuwe jaar!
Hier donderdag grondwerkles met Ted, ben benieuwd hoe we het samen gaan doen. Ik denk dat we samen een hoop verbeterpuntjes hebben, maar daarom nemen we les. Voor hem ook eigenlijk de 1e keer dat hij mee mag naar een andere stal om aan het werk te gaan. Nou verwacht ik geen problemen hij vind het allemaal wel prima(normaal gesproken)
Sadira
Geplaatst: 04-01-14 19:47
Ja de "huh wtf" kun je ook goed aan die eerste foto af zien vooral Does had dat vandaag ook wel een beetje hoor Hij kent turns om de voorhand en achterwaarts al, maar ging vandaag eens uittesten of hij turns om de achterhand dan ook snapte hij deed 't wel braaf, maar af en toe zag je m kijken, wtf wil ze nou van me??? haha.