hier gaat het heel rustig, flash heeft mij een botkneuzing wat net niet gebroken in houd bezorgd in mijn voet, dus voorlopig rustig aan doen, alwel weer een les met roos ingepland, ben echt helemaal klaar met dat gedrag van flash
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met flash wil ik in de zomer vakantie 2 a 3 keer in de week wat gaan doen, daar heeft ze het ook echt wel aan toe. Verder mag ze lekker partime grasmaaier zijn.

) en donderdag zijn we nog n keer wezen scannen (was kans op tweelingdracht).... "Bonkie" zit nog braaf op zijn plek dus na n zware week was dat wel erg fijn om te weten.

Welke hengst had je ook al weer gebruikt?

)

ben benieuwd wat er dit keer uit komt

dus nu kan ik flash wat meer oppakken. Laatst alweer een lesje van roos gehad wat echt super ging! we zijn bezig geweest met het juist leiden zoals dat op wedstrijd hoort en het om de achterhand draaien. Ook weer wat slecht gedrag van flash aangepakt wat nu echt weer super gaat! ben altijd weer zo trots op mijn meisje met hoe snel ze leert
heb een filmpje ervan in haat volg topic gezet
CubaLibre schreef:Als ik haar regular kan krijgen mag ze ook bij de "echte" paints starten als ik wedstrijden ga rijden.... dat zit nog steeds in de planning maar merendeels zijn dat dus regular wedstrijden en maar n enkele klasse SPB zit daarbij, ik ga geen 2u rijden voor 1 klasse
Jill en al haar veulens zijn paints dus geen last van AQHA regels
Maar of ik het ga doen (omzetten dus) weet ik nog niet.