Een hele opluchting! Dat het zoiets banaals is, is toch zalig!!
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-20 15:40
Inderdaad! Beetje wind mee voor ons was ook wel gewenst...
Staleigenaresse appte me net deze foto. Joy is hartelijk welkom geheten door haar best buddy Grosso. Die twee zijn onafscheidelijk. . Gelukkig staat Grosso tegenover Joy op stal, zodat ze elkaar de afgelopen weken niet hebben hoeven missen.
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-20 19:10
Die lieve Joy heeft Grosso ontzettend gemist... ze week vandaag geen tel van zijn zijde
Oh en natuurlijk moest ze ook weer even laten zien dat dit paaltje best ok is om aan te knabbelen...
Ah fijn dat ze wat rustiger is zo.. Paaltjes bijten werkt kalmerend he, zoethout!
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-20 17:06
MirandaFuego schreef:
Ah fijn dat ze wat rustiger is zo.. Paaltjes bijten werkt kalmerend he, zoethout!
Blijkbaar
Vandaag hebben we stiekem gelongeerd . Helaas waren de ijzers nog niet binnen, dus ze wordt maandag beslagen. En dat gestap zijn we allebei een beetje zat. Dus ik denk ik ga gewoon even kijken hoe ze loopt.
In de buitenbak, het waaide best. Maar ze was zó braaf! en ze liep loepzuiver!
Dus ik ben supergelukkig. En Joy was echt blij dat ze weer wat mocht doen.
Morgen hebben we 30 minuten les van Iris. En 22 maart weer, dan worden er tijdens de les opnames gemaakt voor een documentaire over western voor de (plaatselijke) tv!
Dus vanaf nu in één rechte lijn door naar het wran NK!
Maar vervolgens ging ze er bijna thuis wel even vandoor... Losgerukt en hard galopperend over de dijk luid hinnikend, tot ze bij het hek van stal kwam. Gelukkig stopte ze daar, want niet veel verder begint een 80km weg...
De dijk is modderig, zuigt (Joy, je nieuwe ijzers!!!)
Maar gelukkig niks kapot, gedeukt od gekneusd. (Naja op mijn ego na dan )
Daarna natuurlijk even terug gelopen met mevrouw om haar te vertellen dat springen naar huis geen optie is
Blijkbaar heeft ze van die dunne zool geen last meer...
Ahh lieve foto's! En lekkere grasjes.. ik snap niet dat ze weg wilde.. Gelukkig goed afgelopen, wel gelijk een test.
Ik heb nu ook een vliegerfoto!
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-20 22:44
Zoho! Toffe foto! Joy kwam hoger
Pfff echt he. Joy is een debiel
Maar wel lief! Ze is ook blij dat ze weer lekker kan socializen met haar Best Buddy
Vandaag lekker gehalterd. Er zit progressie in! Joy vindt het vooral leuk om weer bezig te zijn. Morgen longeren, even kijken hoe dat gaat. Ijzeertjes zijn inmiddels gewend, ik vind dat ze beter loopt. Maar ik zie het inmiddels niet meer ook
Ik ga de komende 3 weken niet naar werk, dus heb wellicht wat meer tijd om lekker op te bouwen.
MirandaMalik
Geplaatst: 15-03-20 22:56
Ja lekker hoor dat ze weer samen staan. En ik denk dat als het niet oké was je daar wel wat van had gezien na die actie van gister. Ja je bent juf toch? Hopelijk valt het allemaal mee met de corona..
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-20 23:00
Ja dat denk ik ook. Maar ze liep prima. Even kijken hoe het gaat met rechtsachter op de longe. Want dat scheve hoefbeen wordt niet opgelost door dat ijzer natuurlijk.
Ik werk inderdaad op een middelbare school. Praktijkschool, dus een kwetsbaardere doelgroep. Onze leerlingen hebben (meer dan op het reguliere vo) behoefte aan structuur en regelmaat. Dat dat wegvalt baart me nu vooral zorgen
Ja het is behelpen allemaal, maar hopelijk wordt het niet zoals Italië, dan zijn er erger zorgen natuurlijk.. Zijn er op jouw stal nog maatregelen, dat hoor ik ook al bij sommigen..