Oh dat twijfelen aan je rijkunsten gevoel... Ik heb dat juist weer andersom, ik ben de enige westernruiter op stal en heb dan soms echt het gevoel dat er door sommigen afkeurend gekeken wordt op hoe ik rij. Gelukkig zijn er dan altijd wel mensen die je complimenteren met het rijden maar toch heb je bij sommigen personen wel even het gevoel : zit ik wel netjes genoeg, doe ik niet teveel met zn bit enz
gelukkig kan ik het steeds beter van me afzetten nu
Ik ben blij dat ik alleen op stal sta. Geen nieuwsgierige blikken
Wat lessen betreft: Paulette Zorn is echt een aanrader. Ik heb nu ook een paar lessen gehad en onwijs veel geleerd!
Verder ben ik weinig op bokt geweest. Jim en ik zijn 4 weken geleden over de kop geslagen en ik ben nu pas weer een beetje bijgekomen van een zware hersenschudding.
mag ik me hier ook bijvoegen? ik ben overgestapt naar western (eerder wat rondhobbelen) maar wegens gebrek aan vervoer kan ik jammergenoeg nog geen lessen nemen. We hebben een trailer gekocht maar we moeten er nog 3 maanden op wachten, vanaf dan kan ik volop lessen!
xDenies
Geplaatst: 03-01-14 22:17
Welkom! Tuurlijk mag je er bij! Kan je wat meer over je zelf en paardje vertellen? Wellicht wat foto's
Lottie, wat lessen betreft, ik les in overijssel bij Johanna Vellinga van Arabah Arabians, zij geeft echt heel fijn les en is ook niet te duur. Als het je wat lijkt kan ik je wel wat meer vertellen.
Dankje Ik ben echt heel blij met ze! Ik heb lang een paard gehad waar het echt niet mee klikte maar ik wou hem niet verkopen want dat is te 'makkelijk' maar na een hele tijd heb ik het toch opgegeven met hem en heb ik het over een hele andere boeg gegooid!
Wat een ontzettend leuke paardjes komen er allemaal voorbij Amanda, fijn dat het weer wat beter gaat En nieuwe mensen: Welkom!
Ik ben vanmiddag mee geweest met Aleeneh naar Paulette, erg leuk en interessant! Mijn eerste lesje staat ovb van het weer dinsdag gepland, ik heb er zin in
Welkom iedereen en wat een mooie paarden zie ik langs komen!
Ik heb gister weer les gehad, Eve was een beetje fris door de harde wind denk ik, pff ze wou alleen maar rennen haha dus hebben we maar wat oefeningen gedaan met pionnen (slalom) en van de ene pion naar de andere stappen dan in draf en bij de volgende weer stap om haar maar een beetje aan het werk te zetten.
Annelot, Fijn dat het er vorderingen zijn. Irm, welkom. Quibje, Wat vervelend dat er al 1 verkocht was. Jammer dat de andere niks waren maar er komt vast wat moois op jou pad. SmartBH, Wat een goed nieuws! Veel plezier op je trail les. xDenies, Ik kan er niet zoveel over zeggen, maar het ziet er fijn uit. _Mondy_, Leuke merrie. Irm, Mooi dier. Amanda, Jeetje schrikken. Brittneyx, Welkom. Mooie paarden heb je. Olina, Spannend!! Succes. KimmetjeG, Jammer dat ze zo fris was.
Bij deze een kort filmpje van de jog. We waren bezig met de buiging. Dus linker- en rechterbuiging wisselen. Waarbij ik dus mijn benen moet wisselen (buiging om binnenbeen), om hem met zijn ribbenkast om het juiste been te laten buigen. En das moeilijk, dus versnelde hij af en toe, waardoor hij er af en toe uittrekt en ik hem terug moest rijden.
Dan is het commentaar op het filmpje gelijk begrijpbaar