Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Het is niet dat ik niet wil betalen maar ik kan het gewoon niet betalen...kan dat geld niet missen. Ik zou een paardje op stal kunnen bij rijden voor 50 euro per maand maar dat heb ik dus gewoon niet over.
Ik ben bijna 31, heb eigen vervoer en kom door weer en wind. Ik vind mijzelf betrouwbaar. (mag je dat zeggen van jezelf?)
Gamova schreef:Na mij een tijdje wat stiller gehouden te hebben wil ik met trots aan jullie bekend maken dat ik nu een aantal keer bij Quartel geweest ben om gezellig samen met Sjaak aan de slag te gaan![]()
En ik moet zeggen dat zowel Sjaak als Q mijn hart een beetje gestolen hebben!![]()
Het is de bedoeling dat ik na de tentamens met enige regelmaat naar Sjakie toe ga en voorlopig zijn we elkaar vooral aan het ontdekken en zijn we rustig aan elkaar aan het wennen
Sjaak en ik:
[ Afbeelding ]
Gamova schreef:Na mij een tijdje wat stiller gehouden te hebben wil ik met trots aan jullie bekend maken dat ik nu een aantal keer bij Quartel geweest ben om gezellig samen met Sjaak aan de slag te gaan![]()
En ik moet zeggen dat zowel Sjaak als Q mijn hart een beetje gestolen hebben!![]()
Het is de bedoeling dat ik na de tentamens met enige regelmaat naar Sjakie toe ga en voorlopig zijn we elkaar vooral aan het ontdekken en zijn we rustig aan elkaar aan het wennen
Sjaak en ik:
[ Afbeelding ]
Funnygirl schreef:belletjhee schreef:*Een stille meelezer laat zich horen..* Hoi allemaal.. ik heb zelf 2 paarden, en af en toe denk ik wel eens... aaaah [url][/url]had ik maar een bijrijdster.. Máár ik durf niet zo goed de stap te wagen.. help!!
Wat houdt je tegen?