Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wij zitten op een goede plek en financieel plaatje klopt ook.

DubbelDun schreef:@nanda: ziet er leuk uit. Ook mooi veel ruimte onder de ogen. Ik zie bij veel bitloze optomingen dat de bakstukken véél te dicht onder de ogen doorlopen.
en jouw hoofdstel is echt mooi! Ik hou ook van het iets donkerder leer.
want dat is niet mannelijk
Komende zomer zullen we verhuizen. We gaan een paddock Paradise aanleggen en ik ben nu druk op zoek naar een 2e paard, Magic kan natuurlijk niet alleen komen te staan
Nu alleen het probleem; wat voor paard komt er bij.. Mijn vriend wil ook gaan rijden en die wil graag een haflinger, want die vindt hij mooi
Ik ga liever voor een quarter/paint denk ik, al kun je met een haflinger ook wel veel kanten op... alleen je hoort altijd overal dat die zo vreselijk sterk en eigenwijs zijn

Ja je kunt veel kanten op met een haflinger, zowel western als endurance. Ik zal daar gewoon verder gaan met wat ik nu doe: heel veel boscrossen 
Bellatrix schreef:Veriye: deze sidepull is ook wel western!
[RIJ-ITP] Weekendje uit logeren met Fjord Winnie op de Lemelerberg
BrittS schreef:In Heerde! Super leuk en spannendJa je kunt veel kanten op met een haflinger, zowel western als endurance. Ik zal daar gewoon verder gaan met wat ik nu doe: heel veel boscrossen
Die sidepull hierboven is leuk ja! ik heb een heel mooi bitloos kingekruisd western hoofdstel, maar de release is echt bagger slecht