Wauw wat een super gave middag! Wat een gave paarden en wat een leuke mensen daar op stal. Heel veel geleerd met rijden, spin gedaan, stopje, rollback. Wauw wat gaaf! De paarden zijn echt ontzettend goed afgericht. Diverse paarden geprobeerd, en ik kan zeggen dat ik mijn maatje heb gevonden. Een ontzettend lief paard waar ik heel veel van kan leren. Nu morgen even afwachten of de eigenaar akkoord gaat met mijn bod en dan de medische keuring. Ik houd jullie op de hoogte. Westernrijden had ik 25 jaar eerder moeten ontdekken
hier gaat alles zijn gangetje met Yuri word alweer 2 eind maart gaat zo snel de tijd 18 maart heb ik clinic van babs ceusters zin in want we willen weer aan de slag. zijn mest gaat gelukkig ook weer wat beter hij zit goed in zn vel
ow ja en ik heb nog doel dit jaar een trail brug bouwen heb mijn vader al berichtje gestuurd met beschrijving dus dat gaan we binnenkort samen doen
Daihyo
Geplaatst: 07-03-18 08:57
Oh leuk! Succes met bouwen!
Gefeliciteerd Snowdust. Ben benieuwd naar een foto
Hier alles zijn gangetje. We hebben weer veel in het bos gereden ivm de vorst. Vandaag eens kijken of we de bak in kunnen. Ik mis het trainen Les is verzet naar 7 april. Dan moet het toch wel gaan lukken? Als er nog mensen mee willen doen omgeving Veluwe: stuur me ff een berichtje. Karel komt gewoon aan huis die dag.