[WN] Wie weet waar Fly nu is!?

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:01

GEFELICITEERD fijn dat ze eindelijk terecht zijn gekomen, nou maar hopen dat er straks idd een mogelijkheid komt om ze terug te kopen Lachen

thijs1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:26

Echt een opluchting voor jou en ook zeker voor de paarden! Hoop dat het goed blijft gaan en blijf voor je duimen !!!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 20:46

OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!
super, gefeliciteerd,
toppie dat je haar terug gevonden hebt.
Nu hopen dat je haar terug kan kopen.
we blijven duimen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:36

jeetje, kom net terug van een vakantie op de Veluwe. Bij elke rit heb ik mijn ogen wijd open gehouden om misschien een glimp van Fly op te vangen. Tijdens autoritjes in die week ook mijn oog op alle groen/stal laten vallen maar niks kunnen vinden, elke dag ging het door mijn hoofd. Samen met mijn zoektocht te voet van de donderdag voor mijn vakantie liep het helaas op niks uit.
Ik open dit topic en ik op eens lees dat ze terecht zijn, GEWELDIG!!! Gefeliciteerd. Fijn dat ze er iets beter uitzien en dat er niks met ze is. Hoop dat ze gauw verder opknappen en snel weer de oude worden en blijven.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 21:53

Echt geweldig dat ze weer terug is!! Haha! Haha!
En ga je haar nu terugkopen..? Ik hoop het wel, want het blijft een prachtig paardje.. *LOL* En ieder paard verdiend een goed leven..

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-04 22:45

De eigenaar heeft aangegeven haar niet te willen verkopen. Voorlopig dus in ieder geval niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 08:25

geweldig!!! jeetje wist niet wat ik las.. ben zo blij voor je!!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 09:00

Gefeliciteerd !! geweldig !

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 15:05

Jeetje ik lees het dus nu pas.. Wat super zeg.. kan me voorstellen dat je nu extra voorzichtig bent met info geven enzo. Hopen maar dat er een kans bestaat dat je ze terug kan kopen..

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 22:01

Gefeliciteerd, gefeliciteerd, gefeliciteerd lees ik als laatste woorden op dit topic, maar hoe gaat het nu eigenlijk met Fly Verward , destijds zijn er toch behoorlijk wat mensen bezig geweest met het verspreiden van Flyers en het zoeken naar Fly, maar het is de laatste tijd wel erg stil, we horen er niets meer over, hoe gaat het nu eigenlijk met Fly Verward

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 08:33

Ik heb de DB man gesproken en het gaat erg goed met Fly, Pretty en het veulen. Ze zijn lekker rond, Fly is waarschijnlijk wel drachtig, maar ze maken het erg goed op hun huidige adres.
Helaas zijn er mensen geweest die zich niet aan mijn dringende verzoek gehouden hebben en er tóch heen gegaan zijn. (Hoe ze wisten waar het was weet ik niet, ik had de foto's hier dusdanig bewerkt dat de plek daaruit niet op te maken viel). Hier was de DB man niet blij mee, en ik zéker ook niet, want ik had mijn woord gegeven dat dat niet zou gebeuren.
Zo zijn er hier dus mensen die het uiteindelijk voor mij én de paarden verpesten. Doordat er toch mensen heen blijven gaan wordt de breekbare relatie die de DB met de eigenaar heeft alleen maar in gevaar gebracht en dat is juist het laatste wat we willen.
Ik heb expres de boel volledig laten rusten om iedereen weer tot rust te laten komen en duidelijk te maken dat het mij alleen om het welzijn van de paarden ging en niet dat ik percé Fly terug wilde of iemand wilde benadelen o.i.d.
Dat is dus de rede dat ik hier verder geen uitspraken heb gedaan of nog zal doen.
De paarden maken het nu goed, er is regelmatig contact tussen partijen en er zal voorlopig ook langere tijd een vinger aan de pols gehouden worden en ook ik zal me met regelmaat op de hoogte stellen van de ontwikkelingen. Zolang jullie niks van mij horen gaat het goed met ze.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 10:57

Kan me voorstellen dat je er nu helemaal niks meer neerzet, fijn dat er mensen zijn die toch achter je rug om naar ze toe gaan........NOT. Naar mijn idee had je dat toch wel goed duidelijk gemaakt hebt in je reactie toen. Ben blij dat het goed met ze gaat, en inderdaad geen bericht is goed bericht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 11:20

Blij te horen dat het goed met ze gaat!!! Was we benieuwd! Balen alleen ddat er toch mensen heen zijn gegaan! Maar goed, nu weten we in elk geval dat hier geld: geen bericht is goed beiricht!!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 22:13

Het verbaasd mij te horen dat er toch nog mensen hebben gezocht naar het adres waar ze nu staan en ook dat adres hebben bezocht..
Ben blij te horen dat het goed gaat met ze.
Zat me toch niet zo lekker dat we niks meer hoorden, na de intensieve zoektocht met zn allen...maargoed, nu weten we het idd.

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:13

Fijn dat het goed met ze gaat en idd minder en onvolwassen om toch te gaan zoeken, wat heeft het voor nut, als je begaan bent met de paardjes dan wil je alleen maar dat het kontakt goed blijft en de DB zonder moeilijkheden op de hoogte gehouden wordt door de eigenaar, wat toch al een teer punt is en ze onder controle gehouden kunnen worden, zonder
problemen.

shabash

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 01:40

Kan me wel voorstellen dat je daar van baalt ja. Erg dom van die mensen. Maar ik vind wel dat je moet begrijpen dat de mensen hier willen weten hoe het nu met fly gaat. Er zijn toch een hoop mensen geweest die ieder dag op zoek gingen. En met je mee leefde. Ik kan me dan wel voorstellen dat ze willen weten hoe het met hun gaat toch?? Dit is niet rot bedoeld maar iedereen was toch in rep en roer. Fijn te weten dat nu alles goed gaat. Succes verder.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 02:17

Hoe is het nu met Fly? Hoe gaat het met de rest van de paardjes?
Ben wel weer benieuwd eigenlijk, het is al weer even geleden dat het laatste bericht hier werd gepost. Ik heb ze in ieder geval nog niet zien lopen op het oude stukje, kwam er pas weer langs namelijk.

WWWiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:30

DOOFPOT........

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:35

maar ik blijf benieuwd naar de situatie nu. Er staat wel geen bericht is goed bericht maar toch.

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:41

Ze hebben al wel weer op het stukje gestaan, maar ik ben er niet onlangs nog langs gereden, dus de huidige stand van zaken weet ik niet.
Volgens de man van de dierenbescherming ging het een tijdje geleden (heb hem + een maandje terug voor het laatst aan de telefoon gehad) goed met ze. Ze zijn goed op gewicht, ook het veulen ziet er goed uit. De hoeven zijn gedaan door een hoefsmid. Hopenlijk blijft het dus allemaal zo!!!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 12:50

oh is dat sinds kort dan dat ze er weer staan? of zijn ze nu weer terug naar die onbekende plek? Fijn dat er goede berichten zijn, dank voor je reactie Monnik.

Francis, heb jij nog wat meer nieuws over de huidige stand van zaken?

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 13:01

Fijn dat het goed gaat, hoop dat dat zo blijft.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 16:25

WWWiske schreef:
DOOFPOT........

??? Verward

Ik heb in m'n vorige post al gezegd dat 'Geen bericht, Goed bericht' is...

De paarden staan al weer een poosje (vanaf eind September/begin Oktober als ik me goed herinner) op het oude veldje (zouden ze op stal hebben kunnen staan Cheveyo? Ze zijn als het goed is nog maar met z'n tweetjes, plus het veulen als dat nog niet gespeend is).
Ik heb min of meer regelmatig contact met de DB man, die er ook regelmatig langs gaat. Ook de buurman houdt de boel in de gaten en zal bij verandering de DB bellen.
Rede dat ik hier niet steeds over post is dat Fly (en alle betrokkenen) er het meest bij gebaat zijn dat het een beetje rustig blijft omtrend het landje, de paarden en personen.
Ik heb ook al eerder gemeld dat zodra er dingen serieus veranderen ik dat hier zou melden.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 19:43

Dit is wel pure gemeende interesse ook al zei ik al dat je het had gemeld van dat 'geen bericht-goed bericht'. Ik snap wel dat je het rustig wilt houden. Wel vind ik het fijn om tussendoor even te vragen hoe het nu gaat. Het te voet op zoek gaan in de nabije omgeving (en verdwaald in het bos) en flyers onder ruitenwissers stoppen heb ik niet gedaan omdat het me niks deed. Ik ga heus niet in de buurt snuffelen om te kijken of ze er al weer staan maar als ik er toevallig weer eens langsrijd voor mijn kerstinkopen in de nabij gelegen woonplaats dan kijk ik natuurlijk wel even opzij naar het landje. Kan zijn dat ze binnen stonden inderdaad, dat kon ik zo snel niet zien tijdens het langsrijden.

Nogmaals fijn dat het zo goed gaat OK dan!

Sorry dat ik je er naar vroeg Scheve mond

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 12:50

Je hoeft je niet te excuseren dat je er naar vroeg, ik snap dat verschillende fanatieke zoekers ook graag op de hoogte gehouden willen worden. Vandaar dat ik nog wel es dezelfde vraag via PB krijg én beantwoord. Ik plaats alleen niet meer publiekelijk op het forum.
En als jij daar langs komt, ben je natuurlijk vrij om te kijken, ze staat nu tenslotte weer langs de openbare weg.
Ik leg alleen nog even uit waarom er op bokt niets meer over geschreven wordt. Dat heeft dus niets met 'doofpot' te maken en betekend ook niet dat Fly weer aan haar lot is overgelaten.