Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lrm schreef:Nouja het idee was er al een hele tijd, toen vanaf juni in Tsjechië gereden en tja dan ga je toch denken.
quibje: ik heb je even een pbtje gestuurd!
Haha hoop niet dat het dezelfde ismaar heb gisteravond ook pas een belletje gedaan over het toezeggen. Misschien wat voor je in belgië staan nog wel aardig wat leuke paardjes.
Was voor ons ook een aardig stuk rijden.
Vorige week wezen kijken in België naar een stal daar stond nog wel wat leuks, en bij een andere stal naar een palomino wezen kijken.
Maar het is een mooie valk merrie geworden
zal zo wel eens een foto showen. dit is terwijl ik hem probeerde en met een telefoon gemaakt dus verwacht er niet teveel van.
Als ze er is maak ik zeker goede foto'sMerk wel dat hoe makkelijk ik met paarden ben geworden zo verliefd ben ik nu weer. Ben zo ingeburgerd geraakt met spring en eventingpaarden. Dus nu zon stap geeft me wel weer heel wat push.
smartBH: aah leuk trail. waar ga je het doet?
Mooi dat het beentje weer goed is.
xDenies: waar ik ga lessen straks is nog even een puntje waar ik naar moet kijken.
Zit in streek enschede dus volgende week eens proberen waar ik me een beetje op mijn plek voel.
natuurlijk wel een verandering, geef zelf veel les maar natuurlijk een totaal andere tak
xDenies schreef:Haha, dankje.
Ik vind het er persoonlijk ook netjes, ontspannen en fijn uit zien. Maar er zullen
altijd mensen zijn die dat niet vinden. Ze zakt fijn, ze wilde voor het eerst ook
echt zakken, ze trok bij wijze van de teugels losser zeg maar, haha. En daar bleef
ze ook lopen. Ik vind t een fijn beeld iig!
En haar jog zit zo heerlijk!
Ik wil eerst duidelijk hebben dat ze kan joggen en draven. Het was eerst namelijk
één of andere shetlander draf, en dat ging keihard en ongecontroleerd. Dus vandaar
dat ze nu eerst rustig en kalm moet
_Mondy_ schreef:Dat ziet er zeker niet verkeerd uit zeg na zo'n tijd stil te hebben gestaan ! Wat een knapperd
Voor wie geïnteresseerd is in de merrie : http://www.bokt.nl/markt/ad/222384/ener ... nte-merrie
Deze dame heb ik nu een paar keer gereden al. Zou met de juiste begeleiding ook richting bijv trail kunnen
xDenies schreef:Dankjewel SmartBH!!
Fijn om het nu ook te horen van mensen die zelf ook western rijden,
ik doe het toch allemaal maar van wat ik heb geleerd en gezien. En
heb al een hele tijd geen les meer gehad. En ben een twijfelmuts eerste klas.
lrm schreef:Ik vind je draf ook mooi! Galop nog minder maar voor zo lang niet gereden toch top!![]()
ook mooie lage stukken in het hoofd.
Het is een afstammeling van stop it.
Heeft nog best een gedragen hoofd.
(overgang galop draf)
[ Afbeelding ]
drafje
[ Afbeelding ]
smart: aww dat is heel ver wegnou als je foto's hebt ben benieuwd.
mondy: Leuke merrie zal vast een leuke baas krijgen, maar idd iedereen begint hier zo snel te zeiken. goed zeggen dat je toestemming hebt.
xDenies schreef:@ SmartBH,
Ja daar heb je inderdaad wel gelijk in.
Omdat ik een tijd lang veel 'vooroordelen' naar m'n kop heb gekregen
wil ik nu graag bewijzen dat Western gewoon ook een hele vriendelijke
manier van rijden is! Vandaag kwamen er ook weer nieuwe mensen op stal
en die stonden toen even te kijken, nou ik had gelijk weer kriebels. En toen
dat stemmetje in m'n hoofd; Rustig door hobbelen, t ziet er hartstikke goed
uit, gewoon door gaan.
En Beeb werkte nog mee ook
Krijg nu wel complimenten over dat ik vriendelijk rijd, dus mijn doel is toch
wel bereiktStukje 'vriendelijk' rijden
Ik ben wel heel benieuwd naar je fotos hoor!Nog even wachten.