Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Egel schreef:Als ik even het topic mag binnenvallen!
Een bijrijdpaard vinden is ook niet makkelijk hoor! Omgeving Utrecht, ben op zich een ervaren amazone maar pas sinds een tijdje western omgeschakeld. Ben prima in staat om mezelf te redden met het rijden, en een western bijrijdpaard lijkt me dan ook fantastisch. Stukken beter dan het engelse rijden.Maargoed, helaas 0,0 aanbod. En als ik zo in het topic lees zijn er best wat bijrijders en ook best wat bijrijdpaarden, maar allemaal op de verkeerde plek. Ach, hopelijk lukt het iedereen om wat te vinden!
Bellatrix schreef:Ik vind het hier ook niet...nouja, niet gratis iig....
superpony schreef:Bellatrix schreef:Ik vind het hier ook niet...nouja, niet gratis iig....
Tja, gratis is een hele discussie. Niet om het geld, amar ik wil ook geen gratis bijrijder. Ik ken jou niet, dus is niet persoonlijk. Maar je werkt hard voor je eigen paarden en ze zijn je heel dierbaar. Ongeacht wat de reden is van niet mee kunnen betalen, wil je dat iemand ook alles voor je paardje over heeft. Dat houdt dus voor mij in dat ik van iemand op aan kan en afspraken na komt. Het is gewoon gebleken dat iemand die niet betaald, ook makkelijker weg blijft. En het klinkt hartstikke rot, maar als een jong ( en gezond ) iemand niet werkt, heb ik daar ook niet echt een vertrouwd gevoel bij.
superpony schreef:Bellatrix schreef:Ik vind het hier ook niet...nouja, niet gratis iig....
Tja, gratis is een hele discussie. Niet om het geld, amar ik wil ook geen gratis bijrijder. Ik ken jou niet, dus is niet persoonlijk. Maar je werkt hard voor je eigen paarden en ze zijn je heel dierbaar. Ongeacht wat de reden is van niet mee kunnen betalen, wil je dat iemand ook alles voor je paardje over heeft. Dat houdt dus voor mij in dat ik van iemand op aan kan en afspraken na komt. Het is gewoon gebleken dat iemand die niet betaald, ook makkelijker weg blijft. En het klinkt hartstikke rot, maar als een jong ( en gezond ) iemand niet werkt, heb ik daar ook niet echt een vertrouwd gevoel bij.
@spekkie, als afstand geen probleem is, moet je tegen die tijd maar eens contact opnemen. Wij zoeken niet echt, maar als er iemand op ons pad komt.................