Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Minimus schreef:Voor mij is het eigenlijk ook ver.. Heb geen tijd meer om naar de sportschool te gaan zo, maar ik moet even mijn tijd/week opnieuw indelen en dan kan ik ook weer naar de sportschool. Eerst Manny maar eens op de rit, en hij doet het zo goed daar![]()
Rond t middaguur, ik ga het onthouden. Moet met de hond naar de hondenschool rond de middag
wedstrijd ging helaas niet heel goed trail een dq doordat ik de teugels te vaak over had gepakt bij het hek echt een domme fout. pleasure 5 wonder boven wonder en ranch riding 51 punten dus geen plaatsing
Waren er nog foto's gemaakt?

Daarnaast, ik ga buitenrijden voor de eerste keer met een stalgenootje die dag. Dus ik ben er denk ik sowieso vroeger want ik wil hem graag een beetje vemoeien eerst
Dan issie wat minder heet buiten!
? Dus vanaf daar ligt 160km aan ruiterpaden voor je open. 
Voor mij ook echt 25 minuten heen, maar terug doe ik er altijd 20 minuten over omdat ik dan iets harder rijd en het verkeer is vele malen minder. Tijdens spitsuur is het gewoon vervelend omdat er veel file staat, maar met de motor peer ik daar zo tussendoor
Laat staan als het groter is..

Zal wel weer spierpijn krijgen, rij normaal niet meer.

zo 9 graden.. dat word goed in beweging blijven