De andere kant komt uit op een grote zandpaddock.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier moet je zelf je eten kopen, al kun je wel van de stalbrok gebruik maken. Maar daar krijgt Manny uitslag van, van die standaard goedkope brokken. Verder volpension en 3x per week uitmesten, hemels!
staan bijna altijd buiten op het moment. Ook al is Spike de komende tijd op dieet. Meneer heeft de afgelopen tijd te veel gras gegeten, waardoor de hoefsmid heeft aangeraden om hem helemaal niks te geven. Blijkbaar zat hij in de buurt van hoefbevangen worden. Dat had ik niet verwacht omdat hij al veel minder lang mocht eten op de wei. Maar blijkbaar hielden we hem nog niet sober genoeg. 
, waar hij volledig languit kan liggen en alle kanten op kan rollen. Spike vind de stal trouwens wel chil volgensmij, meneer gaat gelijk rusten/ slapen
zodra hij er even in moet staan. Oja,ook al is de stal nog zo groot voor hem, hij krijgt het regelmatig voor elkaar om in een drol te gaan liggen.

Minimus schreef:Aaaw wat een mooi veulen is dat! Gefeliciteerd met je aankoop en veel plezier met lessen weer![]()
Wat heb je allemaal gehaald blond?
Edit:
Is deze pad nou te groot of precies goed?
[ [url=m/tAUrGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik twijfel een beetje..
Had hiervoor een continental equiflex maar die lag hem net te krap op zijn schouders. Deze ligt beter en zit mij ook beter heb wat meer ruimte. Moet alleen erg wennen aan de ruimte