JV? Zegt me niets, maar wel gaaf zeg! Ik vind die bovenste juist erg cool en ik denk wel dat Jim het goed kan hebben, omdat hij natuurlijk een vrij lichte/neutrale kleur heeft.
Zondag mogen we weer. In Hand Trail is hetzelfde pattern, Trail is pittig , Ranch Riding is een andere maar heb ik al wel eens gereden. De trail biedt de mogelijkheid om een cirkel te draaien bij de galop. Dus dat ga ik deze keer ook zeker doen als de turbo aan gaat. Dan maar een dq Leuk! Heb er weer zin in! Gaan er nog meer van hier?
Ja ik ook, maar dan in Zwolle Ik doe zaterdag In Hand Trail en Showmanship op Amateur/Open niveau bij de All Breed (:=), en zondag In Hand Trail, Showmanship, Trail en Pleasure bij de DAWRA.
Zo mijn dagje was fijn! Helaas niet geplaatst in de amateur/open in hand trail omdat ik niet gejogd zou hebben bij de jog over maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen en jury was al weg, maar zal ik morgen nog 's navragen. Extra zuur omdat ik alle overige onderdelen, ook die na de jog over, allemaal geplust had... Maar ja, kan gebeuren. Wel heel trots op Daantje want die deed z'n best.
In de showmanship 1e van de 3, ook weer erg trots! Turn kon wat netter, maar toch lekker gevoel!
Ben je alweer thuis? En dank je wel weer he! Ik ga je sws nog even pben over zo'n prachtige bewerkte hoofdfoto van Daan met die witte achtergrond van de vorige show. Hebben!