Hier kun je ze heel mooi zien. Dan heb je zijn schouders en daarna loopt het echt in een dalletje. Daar leg ik die gelpad neer, en dan blijft het zadel prima liggen 
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier kun je ze heel mooi zien. Dan heb je zijn schouders en daarna loopt het echt in een dalletje. Daar leg ik die gelpad neer, en dan blijft het zadel prima liggen 

Ja rond, maar niet shetlander-rond zeg maar
Zijn rug is nog een klein beetje een 'dakje'. Toch inderdaad erg lastig, want de meeste zadels schuiven naar achter. Die zoeken gewoon dat dalletje op.
. Hij heeft geen schoft en niet van die "deukjes". Ik moet echt met mijn hand voelen om te checken of de boom achter zijn schouders ligt. En tijdens het rijden schuift schuiven alle zadels en pads bij hem naar voren. Ik heb nu eindelijk een zadel dat netjes achter zijn schouders blijft liggen, maar als ik net niet stak genoeg aansingel ligt het zadel na het eerste galopje halverwege zijn schouders. En dat terwijl ik altijd probeer om niet te stak aan te singelen.
Aan een bokster ook nog! Ik hoop dat ze er blij mee gaat zijn en dat het zadel doet waar hij voor gemaakt is
Fijn liggen, meegroeien en het paard de ruimte geven.
De trailer is aan te komen, alleen de auto niet.
! Heb ik hem een paar uurtjes op gehad
Daarna contact gehad met de koper en sindsdien staat ie op gereserveerd

)
Superbedankt alvast!
Dan moet ik weer elk jaar controleren of Manny veranderd, maar dat zie ik dan wel weer
Helder!
?