Kreeg deze foto's nog van een vriendin die mee was naar mijn 2e les waar het mis ging met dat bokken.
Jespri
Geplaatst: 31-12-13 10:49
xJitskee, Welkom. xDenies, Wat een leuke spullen! Goed geslaagd zo te zien. SmartBH, Jeetje wat vervelend van je paard. Hopelijk is ze snel de oude. Marlies, Leuke foto's.
Zo meteen mijn (tweedehands) nieuwe dekje proberen, hopelijk past hij.
Laatst bijgewerkt door Jespri op 31-12-13 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Ooh Jespri je maakt me jaloers, ik wil ook heel graag zo'n pad ! :p maar heb er nu al twee dus moet wachten tot er één versleten is. Zeker eens showen op je paard !
Bellatrix: ziet er nochtans heel goed uit ondanks dat hij dan veel gebokt heeft :p ziet er eigenlijk ontspannen uit
goldenarrow
Geplaatst: 31-12-13 16:54
Zou ik niet zo zeker van zijn hoor, Jespri. Merrie van 1.65 die ik reed paste alle cobspullen van mijn oude pony van 1.54. Met uitzondering van dekens dan.
Zou ik me hier ook mogen melden? Ik ben nog niet 'officieel' gestart met western, maar ik ben vanmorgen bij een (western gereden) Quartermerrie gaan kijken om bij te gaan rijden, als het volgende week met rijden ook klikt ga ik beginnen met western.
Ik heb altijd wel interesse gehad in de western, maar nooit echt heel serieus naar verder gekeken. Nu ik na een aantal jaar een eigen pony geen pony meer heb had ik een advertentie gezet voor een bijrijdpaard of pony en daarin ook gezet dat western me ook trok, en zodoende kreeg ik een mail van iemand met een Quarter .
Ik heet Desiree en ben 20 jaar oud. Afgelopen jaren mijn eigen haflinger gehad en een paar maanden een IJslander in bruikleen. Nu rijd ik nog 1 á 2x per week een IJslander en verder 1x per week op de manege bij de studentenruiters, en verder dus hopelijk een nieuw bijrijdpaardje