Liefst in de buurt van Zaltbommel, gelderland.
Stuur maar pb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Megs schreef:Ja Jans ik heb nog wel even aan je gedacht. Maar wist dat je gaat verhuizen. Jammer hoor, je zou je verbazen als je nu weer opstapt. Heel ander paardje geworden, ze is een tijdje bij Cissy in training geweest.
En we kunnen nu lekker naar buiten, vind ze fantastisch.
Megs schreef:En ik meld me ook maar weer. Pien is weer bijrijdloos. Bijrijdster is helaas verhuisd naar net iets te ver weg voor haar. Wel jammer want ze was superlief voor mijn paardje.
je moet maar net een serieus iemand vinden en dat is niet altijd even makkelijk. Kan me voorstellen dat je daar de moed van in de schoenen zakt

er is wel iemand maar die is nog aan het overdenken wat ze allemaal precies wil (en dat vind ik heel eerlijk dat ze dat heeft gezegd, beter dat dan dat ze inderdaad binnen een maand weer stopt). Ze gaan al bijna verhuizen, niet dat ik denk dat er dan meer animo komt maar je weet maar nooit... lifaya schreef:ik ga morgen kijken bij bijrijdpaard! Ik ben niet op mijn best, heb erge pijn in mijn armen, had de heg moeten snoeien en daarna auto gereden (les) en mijn lichaam verkrampte zich zo erg dat ik nu gewoon overal spierpijn heb
ga voor ´t eerst starten (aan de hand). Jammer dat je niet kon! Kon ik je hand even schudden. Overigens duurt de show meestal van 8.00 tot 18.00 uur, ben je echt de héle dag weg?
Blanket schreef:Super leuk Renee!Maaruuhh.. je teugels hangen aan de verkeerde kant.
Veel te lang en bleven aan het zadel haken met de uiteindes. Hield ze dus met mijn andere hand vast
Heb dus gezegd dat ik voor volgende keer toch beter lederen teugels kan gebruiken