Op de post en conclusies van Vera krijg ik dan ook een akelig gevoel....
Beetje jammer, bokt.... Geef gewoon ons foto topic terug zoals het was!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anya schreef:Maar anders kunnen wij toch voorstellen één van onze subfora op te geven in ruil voor een ruimere HAW/ITP. Tack kan vast wel bij algemeen bijvoorbeeld
Vera schreef:Waarom? Wat is de reden dat we het moeten opsplitsen?
Ik kan je wel een antwoord geven waarom het gedaan is;
Jaloezie van andere gebruikers.
Al jaren wordt er geklaagd over WN, vóór en achter de schermen. Er zijn legio mensen die zich ergeren aan het 'gezellige forum' met zijn 'eigen regels'. Dat laatste is absolute onzin!
Het is een forum wat jullie zelf gecreerd hebben en nu zijn er een aantal mensen die moeite hebben met deze creatie welke succesvol is. De WNers hebben het er naar hun zin, kunnen stevig discussieren, hebben verschillende meningen maar komen er altijd wel uit. We houden van een bepaalde discipline die al regelmatig met argus-ogen wordt bekeken.
Niets heerlijker dan je daar druk over maken en er over te klagen. Holland op zijn smalst.
En wat gebeurd er? Er wordt ook nog naar geluisterd. Omdat er geen steekhoudende argumenten zijn om dit soort flauwekul-regels te onderbouwen, krijgen bizarre argumenten over techniek waar niemand een jota van begrijp.
Circeltje rond.....
Citaat:het enige wat we volgens mij nog kunnen doen uit protest is de foto's gewoon op WN ITP blijven plaatsen zodat ze veel werk hebben met het verplaatsen en het zo hopelijk beu worden
MSQuincyTE schreef:Bart is zeker lid van de KNHS
DubbelDun schreef:Dan moet er wel eerst iets met TEM's gebeuren...zie mijn eerdere post
Adrienne schreef:Mij lijkt me het beste gewoon het "goede" voorbeeld van de moderatoren te volgen en hun argumenten negeren net als zij met de onze doen en inderdaad gewoon de foto's blijven plaatsen zo als we gewend zijn.
Anya schreef:Zonder geMod en regeltjes... waar heb ik dat meer gehoord... of zelf een ander forum oprichten.
Remy schreef:
cowboyberend schreef:misschien moeten we langzaam-aan-rij actie's houden op de snelwegen voor ze luisteren naar ons!!![]()