Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Anya schreef:Ik heb nooit het woord stuk in de mond/toetsenbord genomen.
Je schrijft dat het een tikje te ver is om te repareren.Rob_H schreef:Neeeeeeeeeeeee dat denk ik niet.Het zou toch van de zotte zijn dat alles stuk gaat.
Ik denk dat er een hele grote groep is die niet op bokt of niet op het SWRN forum zit (en trouwens ook mensen die er wel zitten)die dat niet toe laten.
skippy1 schreef:Rob: Nee ik móet niets!!! Dat jij zo op de bres springt en de Wran verdedigt doet mij denken dat jij bij de Wran hoort, op welke wijze dan ook...maar dit terzijde.
CZarabians schreef:....... de leden zijn de vereniging en de leden hebben het dus voor het zeggen.
Citaat:Geplaatst: ma okt 01, 2007 17:03 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
21-09-2007
Heden ochtend is bij bestuursbesluit besloten de CAP te verplichten voor ruiters tot 14 jaar.
Verder is besloten dat ruiters van 14 jaar en ouder, op wedstrijden die gehouden worden onder de vlag van de Wran, het vrij is om een Cap te dragen.
Dit besluit zal niet in stemming gebracht worden op de ALV van 2008, en eventuele aanvulling omtrent de CAP verplichting ook niet.
Etc......
Vr Gr Peter Vet.
Rob_H schreef:Dat jongeren tot 14 jaar een cap op moeten is opzich niet verkeerd.
De manier hoe het er staat is misschien minder,maar de leden hebben volgens mij ten alle tijde het recht om iets te herroepen.
Nogmaals die capverplichting voor 14 jaar en jonger zou ik niet willen terug draaien.
De rest van de cap verplichtingen moeten volgens mij bespreekbaar zijn.
PeppySan schreef:Is er een inventarisatie van lokaties waar geen veiligheids certificaat is en dus WRAN wedstrijden met hoed georganiseerd kunnen worden?
Hier in de buurt zou ik nl geen geschikte lokatie weten, zonder veiligheidscertificaat, mét evenementenvergunning voor wedstrijden.

fique schreef:wat ikzelf heel raar vind is dat je als je nog geen wedstrijden hebt gereden in de L4 instroomt. dit betekent dus geen reining... dus met andere worden moet je als reiningruiter met "reining"gefokt paard eerst gaan trailen, horsemanshippen of pleasure.

piggeljay schreef:ook zou ik een oproep willen doen aan de niet leden van de WRAN als jullie er tegen zijn wat er op stapel staat wordt dan voor 1 jaar lid en breng je stem uit op de ALV want schelden hier heeft geen nut want dat is wel profiteren maar niets toe voegen.