Ik ben benieuwd naar het plaatje! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben benieuwd naar het plaatje!
Splash schreef:Ik zal maandag avond (voor jullie dan dinsdag) een plaatje van de western-hoed-helm plaatsen. Het boek ligt op m'n werk dus kan nu even niet.
Helaas is dit exemplaar (nog) niet EU gekeurd en mag idd niet gebruikt worden voor o.a. Wran wedstrijden. Maar wat niet is kan nog komen.
Het is natuurlijk wel interessant voor mensen die western rijden en toch voor de veiligheid een cap/helm willen dragen maar dan wel in stijl

(en is overigens ook niet goedgekeurd). 

Romkabouter schreef:Persoonlijk word ik een beetje moe van al die mensen met
"ik heb een ongeluk gehad en ik rij nu altijd met cap en vind nu ook dat iedereen zo'n ding op moet hebben"
Ik vind het helemaal prima dat jij met een cap wilt rijden en kan me ook goed voorstellen dat je dat nu wilt na een ongeluk.
Maar waarom zou iemand anderen verplichten om iets te doen omdat die iemand zelf een ongeluk heeft gehad? Wat is er mis met vrije keuze?

Romkabouter schreef:Persoonlijk word ik een beetje moe van al die mensen met
"ik heb een ongeluk gehad en ik rij nu altijd met cap en vind nu ook dat iedereen zo'n ding op moet hebben"
Ik vind het helemaal prima dat jij met een cap wilt rijden en kan me ook goed voorstellen dat je dat nu wilt na een ongeluk.
Maar waarom zou iemand anderen verplichten om iets te doen omdat die iemand zelf een ongeluk heeft gehad? Wat is er mis met vrije keuze?

Adrienne schreef:Dat is wel erg kortzichtig Rom. Nog niet zo lang geleden, en in vele gevallen nog steeds, had de dressuur en springruiter de keuze tussen een zwarte en een zwarte cap![]()

Adrienne schreef:Neh, de nadelen, je nek makkelijker breken met zo'n ding op je kop, zijn bij deze versie net zo aanwezig als bij een reguliere cap. Dus voor mij is het nog steeds geen optie.
DubbelDun schreef:Heeft de WRAN een beperking dan welke kleur hoed je op moet ??