FF moeilijk doen hoor..
PeterV schreef: Heel eenvoudig Cer, bij het zoeken op zoekmachines op het betreffende onderwerp springen deze dominant in beeld, je ontkomt er niet aan.
Hmmm, ik heb er even een actie met vinden.nl tegenaan gegooid en dat valt wel mee hoor. Sterker nog, de eerste twee hits hebben niks met hoeven van doen 
Citaat:
Neen, ik zoek op een manier naar een onderwerp zoals de gemiddelde Nederlander dit zal doen, het is geen kwestie van willekeur in dit geval, zoek BV is op Google.
Ja heb ik ook gedaan..
Op de eerste pagina worden ong. 5 verschillende sites genoemd schat ik in...
De gemiddelde nederlander die een beetje weet hoe zoekmachines werken zal hopelijk iets beter zoeken. Maar ja, daar doe je verder niks aan.
Net zoals misleidende reclame, dat mag ook...
PeterV schreef: Het feit dat deze site een cursus promoot dat je zelf aan de hoeven van je paard kan sleutelen, met de wetenschap dat jij ook weet dat half Nederland van de honger geen ontlasting hebben om dat deze er een paard op nahouden, vind ik heel zorgelijk te bestempelen.
Is misschien zorgelijk. Je kan op internet nog veel meer dingen vinden (onder andere hoe je een gaatje in je eigen hoofd moet boren om je geest te verruimen of hoe je een bom moet bouwen) maar dat wil niet zeggen dat je het dan ook maar moet doen 
Als je op westernrijden googled komen op de eerste pagina iig niet de sites van de wran of de federatie tevoorschijn... daar kan je verder geen conlusies aan verbinden toch
(wel als je googled op 'reining'.. wat moet je daar dan voor conclusie aan verbinden? dat de federatie alleen voor reiningruiters is? )
Weet je wat ik gevaarlijk vind? Dat er tientallen zogenaamde trainers rondlopen die niet weten wat ze doen, maar zeggen dat ze er alle verstand van hebben, en ook nog es volgelingen hebben. Dat is nl ook een vrij beroep....
Laatst bijgewerkt door Cer op 07-12-06 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt