Ik kan me nog wel wat foto's herinneren waarop ze in beeld kwamen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan me nog wel wat foto's herinneren waarop ze in beeld kwamen
en kan ik gewoon de bocht door ipv die motorrijders op het circuit in Assen....!!!!
Ja ook op het paard, kan mezelf ook niet meer in een rijbroek voorstellen
en een vriendin van mij gaat ook mee die niet western rijd. Waar we nu heen gaan leek ons allebei wel leuk! Zij is er ook al eerder geweest.
Ik ga me eindelijk is een keer leren te gedragen buiten haha!! 8 okt. is het zo ver! zal het melden als dit me lukt
Romkabouter schreef:Mensen, niet al teveel een Slowchat van maken, anders gaat het naar de huiskamer
oeps!! om nou terug te komen op het onderwerp!
heb ik voor het eerst de duinen getrotseerd! Ook met alle bulten, heuvels en kuilen zit het echt prima!

Nou rij ik op mijn verzorgpony engels met af en toe lange teugels en beugels, vooral voor mijn eigen om te leren niet teveel te klemmen. Hopelijk gaat het dan de volgende keer als ik echt de overstap naar western ga maken wel goed
Want die ene keer schrok ik me echt de paasei, maar ik zat alsnog steviger in het zadel dan met een engels zadel, geen idee waar het aan lag, maar ik vind nog steeds een westernzadel het fijnste om mee te rijden.
dat helpt echt voor jouw klemmen. Succes i.i.g. 

Mijn zit is beter. (ons boomloos western is besteld, dus nu terug op het dressuur zadel).
) en dat is niet alleen bij mij. Want ik volg altijd de les erna en die doet ook zoveel galop...schattebol schreef:Zeg, een vraagje. Galoperen jullie ook zo veel?