Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ElCid schreef:Ik had ook al gebeld en ongeveer hetzelfde verhaal gekregen, alleen zonder de prijs. Dan zijn ze goedkoper dan Hartog, zit qua prijsniveau in de buurt ( iets hoger, maar dan krijg je wel hanteerbare verpakkingen) wat ik in de grote balen heb gezien.
Ik ga het eerst eens opnemen met de pensionstal waar onze paarden nu staan, als dat niks wordt laat ik het jullie weten, Francis en Henla.
Francis schreef:@ Vera: wist niet dat er een 'paardenversie' was... wat is het verschil? duurder/goedkoper/andere samenstelling? Had laatst al es van iemand een telefoonnummer gehad van iemand die 't verkoopt, niks op uit gedaan toen, maar Dot is dit jaar ook zo schuurderig en d'r manen zijn nu bijna zover da'k ze niet meer kan elastieken... Afscheren kán maar doe ik liever niet, dus als ik iets (betaalbaars) kan vinden wat nu nog helpt zou 't mooi zijn.
Francis schreef:Vet zit er naar mijn mening altijd te weinig in onze nederlandse voedertjes. Ben nog geen voer tegen gekomen wat boven de 8% ofzo uit komt (Equisanum western heeft 8.15, Marstall Champion heeft 9.0) en wat mij betreft mag het tussen de 15 en 20 % liggen. Dit soort voeders zijn in de US wel te krijgen, hier helaas niet (maar daar is met een fles maiskiemolie dan wel weer wat aan te doen).