Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dofuzz schreef:excuses owv de statement dat verenigingen niet zouden kunnen samenwerken. natuurlijk kan (en moet) dat . alleen ben ik niet gecharmeerd van laat ik het maar noemen "samensmelten". ik zie te veel dat die "onder 1 koepel idee" misbruikt wordt omdat zonodig iedereen inspraak wil in bv het hele FEI/NF reining gebeuren in zijn land.
Sugarmiss schreef:@Peter: iemand met een niet-QPA is verplicht om WRAN te starten, iemand met een QPA mag AQHA én WRAN starten (ik beperk het even tot deze 2 clubs).
Sugarmiss schreef:Als een QPA'er dus geen zin heeft om voor de voeten gereden te worden dan kan die dus gewoon ook NIET-Wran starten.
Sugarmiss schreef:Als ik echter de klassensamenstelling op de gemiddelde WRAN-wedstrijd bekijk, dan lopen er toch aardig wat QPA'ers tussen, vaak zelfs meer dan 50% van de deelnemers.
Dus IMO lijkt het probleem wat overtrokken te worden weergegeven.
Citaat:PeterV
Dus wat ik er eigelijk mee bedoel, dat sommige zich inbeelden, dat zij goed voor de sport bezig zijn, meer dan dat is het eigelijk niet.
Citaat:
Iedereen begrijpt toch wel als ik billikken schrijf dat het billijken moet zijn hé.
Citaat:Blaze
Moet wel zeggen dat ik steeds meer de neiging krijg om lid te worden van de NSBA en met Sam te verschijnen op een show om dat alle reacties vast te leggen op film en dan eens te bekijken of
dofuzz schreef:wie belgische koepel? wat belgische koepel?
ik stel gewoon vast dat iedereeen zijn stukje van de koek wil.
Sugarmiss schreef:@dofuzz: dus mogen we erg kort door de bocht konkluderen dat al die QPA-mensen die nu dus volgens Peter afgeven op WRAN e.d. eigenlijk gewoon de P in hebben omdat ze met hun dure QPA 'eruit' gereden worden ??
Anya schreef:Nou dat is dan wel weer een idee:
Eerst volgende NK ....
wedstrijd koekhappen voor bestuursleden![]()
Ik vaardig bij deze Peter Vet voor de WRAN vast af
Sugarmiss schreef:Dan wordt ik weer WRAN-lid
Dance schreef:
Is het zo onveilig bij de WRAN dat je die dingen nodig hebt??

Blaze schreef:Moet wel zeggen dat ik steeds meer de neiging krijg om lid te worden van de NSBA en met Sam te verschijnen op een show om dat alle reacties vast te leggen op film en dan eens te bekijken of