[WN] onderlinge wedstrijd kootwijkerbroek 21 jan.wordt oefen!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:19

ik lees wat dames met een bs dus ik zie jullie ook op de paint wedstrijden he eerdaags

Stookly

Re: onderlinge wedstrijd kootwijkerbroek 21 jan.wordt oefen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 18:37

Dat is wel de bedoeling! Ik heb er zin in.

breaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 23:04

HOI is de reining pattern voor beginners al bekend?

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 09:53

Patterns krijg je op de wedstrijd 1 uur van te voren Anders wordt het te makkelijk en op een echte wedstrijd krijg je het ook pas op de dag zelf.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 10:48

anika schreef:
Patterns krijg je op de wedstrijd 1 uur van te voren Anders wordt het te makkelijk en op een echte wedstrijd krijg je het ook pas op de dag zelf.

Dat is de minimumtijd Anika voor het bekendmaken van de patterns. Op "echte" wedstrijden en ook op "onechte" wedstrijden heb je de patterns dikwijls al met de deelnamebevestiging naar huis gestuurd gekregen.

Of dat makkelijker is? Ik weet het niet. Maar al oefen je thuis nog zo hard op dat éne speciale pattern, er kan tijdens een wedstrijd, wegens andere omstandigheden, toch altijd wel wat fout gaan.

breaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 12:14

Ik dacht namijk zelf ook dat het soms al eerder bekend werd. Of het makkelijker is weet ik ook niet. Het is alleen iets beter voorbereiden....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 13:55

Als er IETS makkelijk voor te bereiden is, is het reining wel. Als je alle proeven een paar keer doorgelezen hebt, dan hoef je op de wedstrijd niet meer te 'blokken'.

Proeven oefenen thuis, daar zou ik heeeeel voorzichtig mee zijn. Liever losse onderdelen ivm te slimme paarden die alvast op de zaken vooruit gaan lopen. Vaak zelfs letterlijk

breaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:23

handige tip
maar ik start mijn paard voor de allereerste x en ken de patters nog geen eens.........weet ook nog niet zeker of ik de reining start.
waar zijn die pattersn te vinden?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:29

O sorry ik ga d'r blind vanuit dat iedereen een WRANboekje heeft maar dat is niet zo snugger van mij. Geen idee waar je ze op internet kan vinden. Sorry...

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 16:31

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-06 17:49

Ik ben nog geen wedstrijd tegengekomen waar je het pattern eerder krijgt en thuis gestuurd al helemaal niet. Ik heb ze de keren dat ik starte of me trainer altijd 1 uur van te voren gekregen.

Sugarmiss bedankt voor de link!

breaker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-06 22:35

bedankt voor de link erg handig!

ElCamino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 10:42

je krijgt ook meestal de proeven niet thuis !!
Ze staan allemaal in het regelboekje tenslotte.
Soms op grote shows als de nk staan ze in het programma boekje maar dat heb je ook vaak niet veel eerder in huis.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 15:48

El_vis schreef:
is der misschien iemand die in de buurt van oss komt?

i repeat aangeszien volgens mij niemand mijn reactie heeft gelezen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:12

Wel gelezen El_vis maar ik ken de meesten uit dit topic en die komen niet uit de buurt van Oss...

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 16:33

even heel snel. ik zit in la palma en kijk mijn mail. er zijn wat mensen die proberen mij te bereiken om te kunnen starten. ik kan vanaf hier niet terug mailen. wellicht kan iemand even een oproepje op de site van de westernsport laten zetten of zo. Ik ben na het weekend terug. Dan kan ik eventueel wel terugmailen.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:00

anika schreef:
Ik ben nog geen wedstrijd tegengekomen waar je het pattern eerder krijgt en thuis gestuurd al helemaal niet. Ik heb ze de keren dat ik starte of me trainer altijd 1 uur van te voren gekregen.

Sugarmiss bedankt voor de link!

Dan heb niet goed opgelet
Op 4 septeber 2005 hebben wij een c-show georganiseerd en 1 week voor startdatum het prog.boekje verstuurt naar alle deelnemers.tevens heb ik de te rijden proeven op mijn site gezet.
De jury vond het een prima idee omdat het niet gaat om hoe snel je een proef kunt leren het de kwaliteit van de te rijden proeventen goede.
het werd ook door de deelnemers op prijs gesteld.
Ik vind het totale onzin om vast te houden dat dat 1 uur voor aanvang pas hoeft.Het moet minimaal 1 uur voor aanvang ,maar mag ook 7 dagen voor aanvang.
Op het EK reining en bij de NRHA zijn de proeven ook al lang voor aanvang bekend.

Het enige wat je als organisatie moet doen is een def, deadline voor inschrijving handhaven,helaas doet bijna niemand dat ,waarom niet?????????????????????????????

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:05

Ook voor de oefenwedstrijd in De Lutte in juli hebben wij er voor gekozen om de patterns ruim van te voren op te gaan sturen. Inschrijving sluit 2 weken voor de wedstrijd en bijschrijven is niet mogelijk. Na ontvangst van de startgelden sturen wij de proeven vast toe.

Beter goed gejat dan slecht gecomponeerd, toch?

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:16

Blaze schreef:
Sonja schreef:

Beter goed gejat dan slecht gecomponeerd, toch?

Is geen jatten
Eigenlijk moet iedereen dat doen,we hebben aangetoond dat het kan (en jullie straks ook) en dat het alleen maar positieve reacties veroorzaakt.
Maarja je moet er een heel klein risico voor nemen.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 17:25

Het enige wat je als organisatie moet doen is een def, deadline voor inschrijving handhaven,helaas doet bijna niemand dat ,waarom niet?????????????????????????????[/quote]

Goed plan, er is met de showmanagersdag ook al gesproken om de te laat komers te beboeten en alle organisatren waren het hier mee eens, nu nog alleen het uitvoeren ervan. Wij gaan met onze wedstrijd (10 april) ons echt vast houden aan de sluitingsdatum. Maar de proeven eerder versturen heb ik nog nooit gedaan, misschien een optie om in overweging te nemen...meestal gaf ik iedereen bij melding op het secretariaat een enveloppe met daarin alle proeven en andere bescheiden. Dit werkt ook goed.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 20:44

Dan heb jij niet goed opgelet BLAZE want ik heb een sluitingsdata! Dat staat op het inschrijfformulier aangegeven en had ik in augustus ook vermeld staan.

En zoals je hebt kunnen lezen is dat ik het niet heb meegemaakt dat je de patterns thuis krijgt. Om even EK te noemen van de paints kreeg ik ook niet het pattern van te voren! Zal het in de groep gooien voor een volgende keer en met wat jury mensen overleggen wat die ervan vinden.

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-06 12:29

ik krijg wat vragen wat betreft de betalling etc. dus dacht zet het maar even neer.

Betalen is op de dag zelf.

Je krijgt geen bevestiging thuis.

Starttijd beginners is 12.00 uur en vedere starttijden kan ik niet voorzien.

Startnummer krijg je op het secretriaat op de dag zelf.

Groetjes!!

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:00

Heb je al een idee hoeveel starts per onderdeel en wanneer de onderdelen ongeveer beginnen ??

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:05

Het is heel normaal om van te voren te weten welke proef je moet rijden. De futurity stond al heel lang vast, Oosterwolde trouwens ook. Wel lekker als je het weet, kan je je daar goed op voorbereiden.

Als je een run in hebt met 2 rolbacks achterwaarts en dan spinnen, is toch heel anders voorbereiden dan wanneer je met spinnen begint.

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 13:40

Bij de NRHA staat het wel vast, bij adnere shows volgens mij niet perse ... maar dat weet ik niet zeker..

@Marieke: moet je paard niet gewoon alle maneuvres uit kunnen voeren? Anders is het echt net een circusnummer wat je thuis voorbereidt.