[WN] NKomedie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NotNice

Re: NKomedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:39

beste Peter, maak je maar geen zorgen, reageer je lekker af hier, dan doen wij dat wel op jou

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:41

Wranglerbutt schreef:
@PeterV: Uiteindelijk willen we allemaal het zelfde dus! Plezier met paarden en mooie sport
Ik ben blij met je laatste ~ genuanceerde & zeer goed te begrijpen ~ bericht.
Dit is pas WRAN vice-voorzitterwaardige taal!

ik had toch gezegd dat ik het anoniem schreef?
nu weet iedereen dat ik het ben

PocoMisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:51

Even een vertraagde reactie van ElCid over Peter en IlonaV. Wat had ik graag een vader gehad die zo warm loopt voor de sport van zijn dochter, wat had ik graag een vader gehad die mij persoonlijk in de ring het kampioenslint om kwam hangen en ik hoop dat mijn dochter ooit zo trots op haar moeder is dat ze daarvoor zonder schaamte haar tranen kan laten zien.. Met liefde.. Renske

JollyGood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:13

vigel1 schreef:
Ik ben ook op het Nk geweest en waar ik me enorm aan kan storen, zijn ruiters die op hun paard roken. Ik vind dat dat echt niet kan ook al is het western en roken alle cowboy's op de prairy

Tja als je je hier al aan gaat ergeren.............

Nee dit moet iedereen echt zelf weten en stoort mij totaal niet.
Ik ben zelf geen roker, ook niet geweest, maar als je de frisse lucht wilt ga dan onder een afzuigkap staan.
Dan kun je wel niets meer doen.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:20

Roken op het paard? Het kan mij eigenlijk niet rotten wat ruiters thuis of voor mijn part in de inrijbak doen, maar op je paard gaan zitten paffen in de wedstrijdarena, zoals ik enkele wachtende cuttingruiters zag doen..... Staat ongelofelijk ongeïnteresseerd en ordinair, vind ik!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 17:03

PocoMisss schreef:
Wat had ik graag een vader gehad die zo warm loopt voor de sport van zijn dochter, wat had ik graag een vader gehad die mij persoonlijk in de ring het kampioenslint om kwam hangen en ik hoop dat mijn dochter ooit zo trots op haar moeder is dat ze daarvoor zonder schaamte haar tranen kan laten zien.. Met liefde.. Renske

En daar past deze foto bij. De trots straalt eraf

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 17:23

Nou is Peter helemaal niet anoniem meer

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 17:28

Wranglerbutt schreef:
@PeterV: Uiteindelijk willen we allemaal het zelfde dus! Plezier met paarden en mooie sport
Ik ben blij met je laatste ~ genuanceerde & zeer goed te begrijpen ~ bericht.
Dit is pas WRAN vice-voorzitterwaardige taal!

Ik sluit mij hier volledig bij aan en dat is ook de enige reden dat ik dit topic begonnen ben: dus hoe kunnen we gezamenlijk ernaar streven de westernsport naar een hoger plan brengen.
Peter, jij stopt er heel veel energie in; laten we al onze energie hiervoor positief gebruiken.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 17:33

Wranglerbutt schreef:
Roken op het paard? Het kan mij eigenlijk niet rotten wat ruiters thuis of voor mijn part in de inrijbak doen, maar op je paard gaan zitten paffen in de wedstrijdarena, zoals ik enkele wachtende cuttingruiters zag doen..... Staat ongelofelijk ongeïnteresseerd en ordinair, vind ik!

In de wedstrijd arena vind ik het inderdaad niet kunnen. Maar ik hoorde sommige mensen al klagen over de inrijbak.

Kijk okey dan ben ik een omgeïnteresseerde eikel. Maakt mij niet uit. Maar voor mij is dat ontspanning om goed in de arena te komen.

maar helaas hebben mensen er al moeite mee dat er in de inrijbakl gerookt wordt.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 17:49

Ik vond het roken in de wedstrijd arena ook storend, ik rook niet en de meeste paarden volgens mij ook niet ................

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:10

Chantalleke schreef:
...... Maar ik hoorde sommige mensen al klagen over de inrijbak.
.......Maar voor mij is dat ontspanning om goed in de arena te komen..
De een rookt een sigaret om te ontspannen, de ander drinkt een borrel. Dus een heupflacon om en af en toe een stevige slok moet ook kunnen

Waar is het eind....

JollyGood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:13

Dat je niet rookt in de wedstrijd arena okey, dat snap ik zelfs nog. Maar in de inrijbak??? what the fu... ???
Kan mij echt niets schelen en niet storen. Laat die mensen. Straks wordt er op een wedstrijd ook nog bepaald wat je moet eten en drinken!!
En een borrel is heel wat anders dan een peuk zeg!!!
Laatst bijgewerkt door JollyGood op 27-09-05 18:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:14

De ene ergerd zich aan iemand met een sigaret in de handen, de ander aan iemand met rinkel sporen of roze laarsjes...

Waar is het eind?

JollyGood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:16

Precies, let maar op je zelf, dan wordt er aan iedereen gedacht, en hoeft niemand meer zich aan elkaar te ergeren.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:18

Anya schreef:
PocoMisss schreef:
Wat had ik graag een vader gehad die zo warm loopt voor de sport van zijn dochter, wat had ik graag een vader gehad die mij persoonlijk in de ring het kampioenslint om kwam hangen en ik hoop dat mijn dochter ooit zo trots op haar moeder is dat ze daarvoor zonder schaamte haar tranen kan laten zien.. Met liefde.. Renske

ha,weet ik ook gelyk wie ik een "ouwe" snoeperd noemde

JollyGood

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:21

In welk opzicht Dirkje?? :-):-)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:54

Ik heb maar een tijdje mee gelezen, maar ook ik vind het jammer dat westernsport of uit word gemaakt als ''aan de zijkant van je paard hangen'' of het wordt (groetendeels) ook als reining gezien. ik zeg niet dat er iets mis is met reining hoor maar toch vind ik het jammer dat er niet wat meer aandacht aan de andere onderdelen wordt gestoken.
Ik woon zelf in gelderland en mijn verzorgpony heeft een tijdje op een western stal gestaan waar al round les werd gegeven maar waar je alleen met de reining lessen verder kwam. Dit doordat de eigenaar zelf ook alleen maar reining rijd en daar zelf in verder leerde maar niet in de andere onderdelen.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 18:55

Wat een ongelooooooflijk lieve foto!!!!! Wauw, een overtrotse vader met dochter.......de droom van ieder gezin!
Peter, laat jij je dochter maar lekker paardrijden, ballet is ook niet alles, !!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:13

FlyingHigh schreef:
Peter, laat jij je dochter maar lekker paardrijden, ballet is ook niet alles, !!

Ja, anders zien we Peter in een tutu op de foto *o/*

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:48

Anya schreef:

Hmmmm......nu weet ik ook tegen wie ik het had met het gedoe over ongelijk grote kuddes voor de team penning

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 21:07

D*mn,..Pe,..kom ik even een avondje op bokt,mis ik weer wat!
Was druk met paardendingen,(ja,echt waar,niet druk met bokken! )
Wat tis ter weer gebeurt?

Ik weet niet wat ik van dit soort topics moet vinden,ieder jaar weer hetzelfde gezeik.
Zal dit goed zijn voor de sport?En het beeld over westernrijden in het algemeen?
Willen sponsors en eigenaren met dit soort gezever geassosieerd worden?
Sorry,dames en heren,maar voor goede ,mooie en steeds beter wordende sport heb je deze mensen echt nodig!
ben er zuinig op!

Leuke foto van Pe en Ilona!Goed gedaan Ilona!
Ook de Silvester ranch gefeliciteerd met AAaallle linten ,bekers en punten,die jullie weer naar huis hebben mogen nemen!

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 21:16

Iedereen zijn eigen mening hoor en van mij mag iedereen gewoon roken , roze laarsje dragen en met rinkelende sporen lopen. Ik persoonlijk vind het alleen geen gezicht om iemand te zien roken terwijl die op zijn paard zit. Voor de rest mag je van mij overal roken en drinken en wat al dan niet meer.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 22:29

jessiejanes schreef:
Ook de Silvester ranch gefeliciteerd met AAaallle linten ,bekers en punten,die jullie weer naar huis hebben mogen nemen!

Dank je namens ons allen denk ik JessieJanes! Vol vertrouwen zien we in ieder geval Bunschoten en Zeijen tegemoet.......

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 23:42

jeddah schreef:
De ene ergerd zich aan iemand met een sigaret in de handen, de ander aan iemand met rinkel sporen of roze laarsjes...

Waar is het eind?
<-------:

Enigste waar ik me aan heb geergerd was het geroddel op de tribunes over mensen die deelnamen aan het NK.
Niet aan het roken, doe het zelf namelijk ook
Gerinkel van sporen... Mooi geluid
Roze laarsjes Yep die ken ik

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 23:49

Sugarmiss schreef:
Chantalleke schreef:
...... Maar ik hoorde sommige mensen al klagen over de inrijbak.
.......Maar voor mij is dat ontspanning om goed in de arena te komen..
De een rookt een sigaret om te ontspannen, de ander drinkt een borrel. Dus een heupflacon om en af en toe een stevige slok moet ook kunnen

Waar is het eind....

Zo stom dronken op je paard zitten dat je kotsend je spins vol brengt