Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wranglerbutt schreef:@PeterV: Uiteindelijk willen we allemaal het zelfde dus! Plezier met paarden en mooie sport![]()
Ik ben blij met je laatste ~ genuanceerde & zeer goed te begrijpen~ bericht.
Dit is pas WRAN vice-voorzitterwaardige taal!
vigel1 schreef:Ik ben ook op het Nk geweest en waar ik me enorm aan kan storen, zijn ruiters die op hun paard roken. Ik vind dat dat echt niet kan ook al is het western en roken alle cowboy's op de prairy
Staat ongelofelijk ongeïnteresseerd en ordinair, vind ik! PocoMisss schreef:Wat had ik graag een vader gehad die zo warm loopt voor de sport van zijn dochter, wat had ik graag een vader gehad die mij persoonlijk in de ring het kampioenslint om kwam hangen en ik hoop dat mijn dochter ooit zo trots op haar moeder is dat ze daarvoor zonder schaamte haar tranen kan laten zien.. Met liefde.. Renske

Wranglerbutt schreef:@PeterV: Uiteindelijk willen we allemaal het zelfde dus! Plezier met paarden en mooie sport![]()
Ik ben blij met je laatste ~ genuanceerde & zeer goed te begrijpen~ bericht.
Dit is pas WRAN vice-voorzitterwaardige taal!

Wranglerbutt schreef:Roken op het paard? Het kan mij eigenlijk niet rotten wat ruiters thuis of voor mijn part in de inrijbak doen, maar op je paard gaan zitten paffen in de wedstrijdarena, zoals ik enkele wachtende cuttingruiters zag doen.....Staat ongelofelijk ongeïnteresseerd en ordinair, vind ik!
Chantalleke schreef:De een rookt een sigaret om te ontspannen, de ander drinkt een borrel. Dus een heupflacon om en af en toe een stevige slok moet ook kunnen...... Maar ik hoorde sommige mensen al klagen over de inrijbak.
.......Maar voor mij is dat ontspanning om goed in de arena te komen..
Anya schreef:PocoMisss schreef:
Wat had ik graag een vader gehad die zo warm loopt voor de sport van zijn dochter, wat had ik graag een vader gehad die mij persoonlijk in de ring het kampioenslint om kwam hangen en ik hoop dat mijn dochter ooit zo trots op haar moeder is dat ze daarvoor zonder schaamte haar tranen kan laten zien.. Met liefde.. Renske
En daar past deze foto bij. De trots straalt eraf
:-):-)
!! FlyingHigh schreef:Peter, laat jij je dochter maar lekker paardrijden, ballet is ook niet alles,!!
Anya schreef:En daar past deze foto bij. De trots straalt eraf
)
jessiejanes schreef:Ook de Silvester ranch gefeliciteerd met AAaallle linten ,bekers en punten,die jullie weer naar huis hebben mogen nemen!
jeddah schreef:<-------:De ene ergerd zich aan iemand met een sigaret in de handen, de ander aan iemand met rinkel sporen of roze laarsjes...![]()
Waar is het eind?
Yep die ken ik

Sugarmiss schreef:Chantalleke schreef:De een rookt een sigaret om te ontspannen, de ander drinkt een borrel. Dus een heupflacon om en af en toe een stevige slok moet ook kunnen...... Maar ik hoorde sommige mensen al klagen over de inrijbak.
.......Maar voor mij is dat ontspanning om goed in de arena te komen..![]()
Waar is het eind....