[WN] westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:07

leuke fotos lizard!
wet iemand de uitslagen voor mij?

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:14

paar uitslagen die ik heb gezien: Anneke Ijfs? 1e in de amateur en de open horsemanship. Carmen Noordman 1e in de pleasure op en 2e in de horsemanship open. Verder durf ik het niet met zekerheid te zeggen maar dan weet je tenminste al iets;-)

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:24

oke bedankt! iemand nog sochtends bij de beginners geweest en zo ja daar de uitslagen van?

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:26

's ochtends was er niks;-) het begon pas 's middags, in de beginners waren maar 2 deelnemers, weet de namen echter niet...

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:27

jemig maar 2? wat zonde! kan je me toevallig vertellen of daar ook een fjord tussen reed?

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:31

uhm...niet gezien nee.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 17:34

oke bedankt!

hihaa

Re: westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 18:57

zou m'n eerste wedstrijd worden, maar moest ook afzeggen vanwege het weer.
durfde niet.
waar ik woon viel het wel mee, alhoewel er nu wel weer een dik pak sneeuw ligt.
maar gister kwam ik uit haaksbergen en daar was het rijden niet te doen! doodeng!! ik was helemaal kapot toen ik thuis kwam.
maar wel schade vrij!! toch nog iets van de slipcursus opgestoken !!
dus vandaag durfde ik helaas niet, aangezien het paard waarop ik zou
meedoen ook in haaksbergen staat... snelweg allah, maar binnenwegen, no way!!
als je niet durft en perse moet, is het stomste wat je kan doen toch in die auto stappen!
dus dat heb ik vandaag maar niet gedaan.

vond het wel erg jammer en natuurlijk erg sneu voor diegene die het organiseren.
hoop dat het voor diegene die wel zijn gegaan een geslaagde dag is geworden, en misschien tot de volgende!!
ga nog even goed oefenen...
Laatst bijgewerkt door hihaa op 26-11-05 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:05

zo hey net terug uit hardenberg....
nou nou 50 gereden naar het noorden en moet zeggen was best spannend! Wat een sneeuw onderweg nog!!

Raar idee want bij drachten was het schoon en geen troep op de weg....we dachten dat de rest van nederland friesland voor de gek wilde houden en daarom net deed alsof er veel sneeuw was gevallen maar nee met eigen ogen kunnen aanschouwen dat er veel sneeuw was!!!

Nou ja toch de deelnemers kunnen fotograveren en de puter is nu druk alle foto's aan het over te zetten. Dan nog van logootje voorzien en op het net plaatsen.....hoop morgen avond alles online te hebben.

keep you posted!!

en Regina, bedankt voor je lieve promotie!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:24

Ja zijn heelhuids terug gegleden, jammer van de weinig deelname, maar was er toch nog gezellig!!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:52

RGERRITS schreef:
de eersten zijn gearriveerd...de wegen zijn schoon.dus eigenlijk kan iedereen gewoonweg starte, dressuur en springwedstrijden gaan ook gewoon door.waarom zo ophef over dit weer...........

Kind je hebt geen flauw idee waar je het over hebt. De wegen zijn hier de hele dag ronduit slecht gebleven, en over iedereen die van hieruit met een trailer was gaan rijden had ik maar 1 ding kunnen zeggen: knettergestoord!
Dus ophef? Ja, terecht...

Ik vind dat je je een beetje raar opstelt.

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:53

sneeuwupdate van kwart voor acht... het sneeuwt weer
Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 19:57

Ik krijg alleen Faiz fatsoenlijk de stal uit; die heeft geen ijzers. Paden sneeuwvrij maken en houden lukt stomweg niet. Het sneeuwt harder dan wij scheppen en vegen kunnen.
Ik heb ze er vandaag met moeite allemaal uitgehad, maar inmiddls is er weer en flink pak gevallen. M'n tuin is verruineerd; heggen liggen om van het gewicht van sneeuw en ijs en de boompjes knakken gewoon om.
Echt absurd dit!
Blij dat ik niet in Haaksbergen woon, daar gaan ze hun tweede avond zonder stroom in.
Maar ach, niks aan de hand, volgens Regina dan....

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 20:16

nou idd we hebben een zeer gezllige en liefdevolle dag achter de rug...hmmmm haaksbergen daar hebben zekers weten deelnemers van mee gedaan, je wilt immers rijden of niet en dat komt NIET alleen bij mij vandaan...dat zeiden anderen ook.
ik wil hierbij de mensen heel erg bedanken die er wel geweest zijn want hier kan je opbouwen...
deze hebben doorzettingsvermogen...
iedereen gefeliciteerd met jullie behaalde plaatsten...
jan weiland en carmen gefeliciteerd met jullie allround uitreiking.
beide fotograven bedankt voor jullie aanwezigheid, thea bedankt voor de mooie fotos van claudia...
ik sluit dit topic want je krijgt een welles nietes gedoe. de een is er mee eens de ander niet.

vr.gr. regina en tot een volgende keer.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:20

Volgens mij weet je redelijk goed wie hier willen rijden en niet, en wie er afbellen omdat er een scheet dwarszit of omdat er echt wat mis is

Als je overigens zou LEZEN dan zou je zien dat ik nergens zeg dat in Haaksbergen de wegen net zo onbegaanbaar zijn als hier, dan zou je zien dat ik zeg dat daar geen stroom is.

Maar als je op ons (afzeggers) niet kan bouwen Regina, dan weet ik het goed gemaakt. Starten we toch gewoon niet meer bij jou? Mis jij meer aan dan wij....

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:20

Dat is toch niet te doen met die sneeuw met de trailer op pad dat is zelfs levensgevaarlijk dat is mijn menning.
Zels in de auto zonder trailer is het al levensgevaarlijk om te rijden met die sneeuw

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:23

Zo zeg. Nu ben ik boos. En niet zo'n beetje ook. Kijk dat je baalt dat er weinig starts waren kan ik me voorstellen. Maar zo'n opmerking regina (en kennelijk anderen is volkomen beneden peil). Hoe die gekken uit Haaksbergen er zijn gekomen weet ik niet. Wel dat ze hartstikke gek zijn als ze op binnenwegen in Twente hebben gereden.

Ik kom hier dus de straat nog steeds niet uit!!!!!!! Mijn wielen draaien door. En dan kun je wel willen, maar dan gaat het niet. En dan heb ik het dus nog niet eens over een trailer. Of over de enorme hoeveelheid takken die hier afknappen. Of mijn tuin die net als die van Sonja geen rechtop staande struik en boom meer heeft. Alles afgeknapt door de sneeuw. Zoiets als dit dus:

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:24

Als je ook maar ENIG verantwoordelijksgevoel hebt, ga je hier niet doorheen...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:26

Wat mankeert die Regina joh? Die spoort niet hoor....
Ik weet dat het haar alleen om de centen gaat, maar nu gaat ze me toch echt drie stappen te ver.... M'n buurmeisje (die mij normaal gesproken groomt) loopt zich al weken te verheugen op die verdomde wedstrijd, die zat gisteren in tranen van teleurstelling bij me. En dan moeten we hier even lezen dat er op ons niet te bouwen is, dat we geen doorzetters zijn en dat het onzin is...

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:32

Waar slaat dit allemaal op (Regina)? Als jij met je auto+trailer+paard in een sloot, tegen een boom of whatever wilt liggen, moet jij weten. Denk het niet eigenlijk. Denk je dat anderen het dan wel doen??

Veiligheid gaat voor, geef iedereen die niet is gegaan groot gelijk!!

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 20:34

om de centen echt niet hoor kan er paar honderd achter aan gooien dat is ook gemeen zeggen maar waren andere mensen die het tegen mij zeiden......ik spoor wel hoor....dalen groot springconcour, hoogeweg dressuurwedstrijd ijsselmuiden goed te rijden dressuurwedstrijd???????en wat voor commentaar nog meer...ed komt toch ook van de veluwe af het is goed te doen...nou daar kon ik het met de hele organisatie meedoen...
dus boos op mij hoef je niet te worden.........dit is het laatste wat ik er echt op zet.. hier kan echt een slotje op.

Klaasje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:37

Zwak! Hier kan toch gewoon nog gepraat worden over de wedstrijd?!

Denk niet dat jij door 20cm sneeuw met je paard achter je waggie wilt rijden, om vervolgens tegen een boom e.d. te knallen.
Toch? Neem aan van niet.

Waarom neem je het eigenlijk kwalijk van de mensen die niet zijn gekomen? Dat zou ik dan wel eens willen weten.

En organiseer anders eens een wedstrijd op een ander tijdstip!

Groetjes Klaas

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:38

Nou ik ben gisteren van den haag naar twente gereden. Moest daar blijven, kon niet meer terug. Vanochtend de andere kant op gereden, en in twente was het echt niet fijn rijden. De A1 was totaan utrecht nog met hele slechte stukken...

Ik geloof niet dat de mensen die de hele nacht vast hebben gezeten in hun auto's jouw mening delen, regina...

Dat anderen wel zijn gaan rijden, is waarschijnlijk echt topografisch mazzel hebben, en/of een groot risico willen nemen?

Dat je zo l*llig doet tegen mensen die een goed excuus hebben, is echt laag. Zeg dan gewoon niks....

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:41

IJsselmuiden ligt boven de sneeuwgrens.
De snelweg is vrij geweest vandaag. Dus dat Ed er kan komen snap ik nog wel.

MAAR IK KOM (edit) mijn straat niet uit KIJK NAAR HET NIEUWS< LEES TV OOST TELETEXT, ER STORTEN DAKEN IN VANWEGE DE SNEEUWVAL HIER> BEN JE NU ECHT ZO ONTZETTEND GEK OF HEB JE GEWOON TEVEEL GEDRONKEN OF ZO> DJEEZ

zoekt kotssmiley

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 20:43

Hier in Enschede is het ook niet te doen. Mijn moeder zou vanavond deze kant op komen, maar besloot terecht dat het veiliger was om het niet te doen. En dat is nog zonder trailer.