Leins schreef:Even over die rijbaan: In de wedstrijdhal ligt een leembodem met daarop ongeveer 5 cm fijn zand. 10 cm wegzakken daarin is vrij onmogelijk

Ik presteer wel vaker het onmogelijke 
But serious, ik kan het best mis hebben over de normale omstandigheden van die bak, maar zoals ik hem nu zag zakte ik er echt zo'n eind in. Minstens. En ik was niet de enige die over dat stukje voor de strobalen de indruk had dat de duinen nog lichter lopen 
Citaat:
Verder zou het zand nog wel iets te vochtig geweest kunnen zijn. Het droogt namelijk op een of andere manier heel langzaam. Western mensen hier op stal zijn zeer positief over de bodem (nadat we de helft van het zand er uit hebben gereden, er lag eerst te veel in namelijk...)
Zou kunnen, ik oordeel niet hoe het normaal is, ik oordeel over hoe het er zodnag uitzag 
Citaat:
Over de grote hal (35 bij 72 meter trouwens): daarin zou ik geen stop maken hoor! Deze bak heeft een eb en vloed systeem met pakweg 40cm zand. Dat maakt hem zeer geschikt voor dressuur en springen, maar niet voor sliding stops.
Geen idee, ik heb niet naar de bodem gekeken. Vond hem alleen zo mooi groot 
Nogmaals, het is geen kritiek over de normale gang van zaken want die weet ik niet. Ik zie op de andere foto's van die bak een heel andere bodem dan die van zondag.
Verder was het gewoon een gezellige wedstijd, zij het wat ver voor ons