XoNo schreef:Tijdens de reining of de barrelrace?Maar eeh, we gaan wel weer even samen op de tribune zitten of niet WB?![]()
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
XoNo schreef:Tijdens de reining of de barrelrace?Maar eeh, we gaan wel weer even samen op de tribune zitten of niet WB?![]()
Wranglerbutt schreef:XoNo schreef:Tijdens de reining of de barrelrace?Maar eeh, we gaan wel weer even samen op de tribune zitten of niet WB?![]()
![]()
Kom ik er wel bij, en laat ff het *GOEDE* voorbeeld zien
klaasjuhhh schreef:Zekers! Op Zaterdag!!!!Is er ook een Barrelrace in Bunschoten dan?
Wranglerbutt schreef:XoNo schreef:Tijdens de reining of de barrelrace?Maar eeh, we gaan wel weer even samen op de tribune zitten of niet WB?![]()
![]()
Wranglerbutt schreef:XoNo schreef:Maar eeh, we gaan wel weer even samen op de tribune zitten of niet WB?![]()
Tijdens de reining of de barrelrace?![]()
rookie schreef:Het ging eigenlijk meer over een bepaald soort humor dat Xono en ik [letterlijk] gemeenLigt er denk ik aan of je kort of lang samen op de tribune wilt zitten......
blijken te hebben....

Wranglerbutt schreef:klaasjuhhh schreef:Zekers! Op Zaterdag!!!!Is er ook een Barrelrace in Bunschoten dan?
XoNo schreef:WB: ben nog steeds aan het bijkomenVeeeel te weinig geslapen
Maargoed, op het Quarter NK ben ik weer helemaal fris en fruitig enzo
klaasjuhhh schreef:Wat doe jij s'nachts allemaal dan![]()
En 's morgens om 7 uur weer op de ander
Sugermiss schreef:Staat er op internet geen overzicht van de reeds inbetaalde hengsten en voor welk jaar ??
Sugarmiss schreef:Maar dat is nog geen midden in de nacht. Daaronder versta ik zo van 3 tot 5 uur