[WN] Zo zet je je paard te koop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Benny

Re: Zo zet je je paard te koop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:22

Ik heb hier een 16j oude paint merrie van oklahoma die volgens die bij de bekendere stallen in nederland is geweest en zit nu vol artrose en zal tot mijn grote spijt ingeslapen moeten worden omdat dit de beste keuze is volgens de veearts . En ook is de artrose veroorzaakt door het te vroeg en te bruut opleren volgens hem , dus het is niet alleen in de us . Ik heb er nu een merrie van die zadelmak gemaakt is op 3j en waar ik reining training mee doe sinds haar 3.5j , hopelijk heb ik met deze meer geluk . Maar het adverteren vind ik zeer mooi met muziek enzo .

Benny

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:24

Idee

Als we nu allemaal bijleggen dat kopen we Tinsel Jac en dan komt hij bij ons op de stal te staan.Gaan we hem eerst ff de winter door fijn verwennen met appeltjes en worteljes,we gaan lekker met hem wandelen.In de zomer gaat hij fijn een paar maandjes op vakantie.
Als hij terug is laten we hem van top tot teen onderzoeken als dan alles ok is gaan we voorzichtig met hem aan het werk.
Als hij dan 5 is dan gaan we proberen of en toe eens een show te rijden(gewoon voor de lol op 2 handen)
Als hij dan 6 is gaan we op een diervriendeljke en rustige manier voorzichtig over op een hand en gaan kijken of hij zich staande kan houden in de showarena.We rijden niet meer dan 6 shows per jaar voor de rest lekker buiten rijden.

Is dat wat?????????

Mijn banknummer is 130510084

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:27

Een bokt-syndicaat.......

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 09:44

Nope, dan werk je het alleen maar in de hand dat er zo jong gestart wordt
Sorry blaze

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:36

cornelie schreef:
Nope, dan werk je het alleen maar in de hand dat er zo jong gestart wordt
Sorry blaze

Tsja, het is net als op de vogeltjesmarkt..... je wilt die dieren toch redden en zo houden we het dierenleed in stand.....
Dus is het kiezen tussen dit paard "redden" of verloren laten gaan ten behoeve van alle andere jonge paarden die nog gaan komen.

Alhoewel ik het idee heb dat dit laatste nooit werkelijkheid zal gaan worden

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 11:51

Nou is het wel leuk geweest