[WN] late veluwe summer show wran c wedstrijd 20 augustus!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Draak

Re: late veluwe summer show wran c wedstrijd 20 augustus!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 06:30

Wajoo ja ja mn stalgenoten hebben het zeer goed gedaan!! *o/* voor ellen en bianca!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 06:48

Sonja je ging waanzinnig!! Gefeliciteerd met je plaatsingen! En alle anderen die geplaatst zijn natuurlijk ook!

Ik vond het, als tribuneruiter, een geslaagd evenement. Er werd flink doorgereden en de onderdelen sloten vlot op elkaar aan.
Al die waardebonnnen en zakken voer die ik voorbij zag komen.....wauw!!!

Volgend jaar rij ik mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 07:03

susan schreef:
alle prijswinnars gefeliciteerd
en sonja top hoor! en dat met een karrepaard

Was idd wel weer grappig, eerst de reacties die wat twijfelend waren, zo van 'westernrijden met een FJORD?????' en dan daarna al die leuke reacties van diezelfde mensen als je een lintje wint Dat was het leuke van eens starten in een ander deel van het land.
Ook een hoop 'oude' bekenden gezien trouwens, waarvan het van sommigen maar goed was dat ze zich opnieuw kwamen voorstellen want soms loopt er iemand bij die besluit een nieuwe look aan te meten he SM? Haha ik had je ook echt niet herkend met dat korte koppie! Staat je leuk trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 07:04

Hollybollie schreef:
Jammer was idd. dat er geen extended werd gevraagt....

Heb ik gecheckt, maar wordt aanbevolen, is (nog?) niet verplicht. Jammer want ik had aardig zitten hopseflopsen de laatste tijd. Beugels uit, kiezen op elkaar en schudden met die hap }>

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 10:33

Ik heb ook een redelijk geslaagde dag gehad.
1e in de Open Trail
2e in de Amateur Trail
6e in de Amateur Pleasure (1e x gestart)
6e in de Amateur Horsemanship

Op de horsemanship na was ik erg tevreden met mijn uitslagen, de horsemanship had ik nou eenmaal beter kunnen doen. Volgende keer beter!

Ook ik heb mijn startgeld ruim teruggewonnen in de kadobonnen en heb 2 grote zakken luzerne gewonnen. De zakken waren zo groot dat we ze maar net mee konden nemen .

Ik heb het erg naar mijn zin gehad en iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen.

ellen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 13:22

Als eerste iedereen hartstikke gefeliciteerd met hun prijzen en andere prestaties !!!!!!!
De accommodatie was heerlijk en alles was goed georganiseerd. Onze complimenten voor Karolien, Saskia, Wouter en iedereen waarvan wij niet de namen ken. Bedankt voor de leuke dag.
Volgende keer zijn Bianca en ik vast weer van de partij.

Groetjes,

Bianca en Ellen

P.s. Iedereen bedankt voor de leuke recaties en felicitaties.
P.s. Ik spreek ook even voor Bianca want die zit nu, als het goed is, op
het strand in Turkije.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 17:23

Ik vond het een prima wedstrijd, gezellig en goed georganiseerd! In de trail was ik vierde (vond ik heel goed van Appie in zijn eerste officiele trail puntjes moeten nog wat meer op de i, maar een aantal onderdelen (waar onder het hek) gingen echt heel goed!

In de pleasure was ik tweede (was ik wel een beetje verbaasd over), hij was heel braaf en ik kon hem lekker loslaten, al was de verzameling niet helemaal zoals ik het wilde. In de horsemanship waren we niet geplaatst, we schoten na de laatste pion een meter of 5 door (stoppen uit galop gaat toch nog niet zo soepel...) en ik ging geloof ik ook een keer aan de verkeerde kant van een pion langs...

helaas schrok hij vlak na de wedstrijd van iets, terwijl hij op de trailer stond (ik denk dat mijn gewonnen zak luceren de druppel was (die zette ik naast de klep neer)) en begon te bokken en te steigeren op de trailer. Gelukkig had ik hem door door de voordeur naar binnen te gaan snel weer rustig, meer hij heeft wel allebei zijn achterbenen beschadigd. De rechter is alleen geschaafd , de linker heeft ook een snee (ondanks zijn tansportbeschermers). Beide benen zijn redelijk dik nu, maar hij is er gelukkig niet kreupel op. De dierenarts heeft zijn linkerbeen in het verband gezet. Gelukkig viel de schade mee! (de stang van de trailer was ook verbogen, maar dat heeft mijn zwager al weer gerepareerd...)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:27

Ik heb ook een liksteen, maar Stan lust hem niet

Niet tevreden over de proeven (am ging, open was slecht) Toch derde en vijfde, beide reining.
Toen ik in de hoofdarena kwam en hij kijkerig was, wist ik al genoeg

Ik zag sonja nog na de wedstrijd, maar goed dat ze met een vrachtwagen was

Gefeliciteerd allemaal

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:41

Grappig hé ik stond achter de bar Wist helemaal niet dat er zon topic over was.
Was voor t eerst dat ik zo'n wedstrijd heb gezien..voor t eerst dat ik ooit een westernruiter in actie heb gezien zeg maar Maar vond t wel leuk snapte alleen niet echt waar nou op beoordeeld wordt Maarja vooral spinnen ( zo heet dat toch? ) en dat slidings maken waren leuk om te zien
Vond het ook een hele leuke sfeer alle mensen waren vriendelijk enzo heel anders dan op de dressuur/springwedstrijden

Maar ja wanneer komen jullie weer ?

En ik weet niet meer wie t was op de fjord hier, maar je had toch ook een keer 1e of 2e plek? Dat viel op zo'n fjord vond t er wel stoer uitzien. En volgens mij heb ik Romkabouter ook gezien. Verder weet ik het allemaal niet

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:49

Oke hier dan de foto's van Coppers en Bianca!

In de inrijbak

http://imagesx.net/082005/1447.jpg

Tijdens de wedstrijd

http://imagesx.net/082005/1448.jpg

Nog maals.
Wat zit ze lekker te lachen he! Super gereden heeft ze

http://imagesx.net/082005/1449.jpg

En hier dan de twee prijs winnaars.
Links Ellen met Berry (eerste) en rechts natuurlijk Bianca met Coppers! (tweede). De twee waren bijzonder gelukkig, de tranen stroomde rijkelijk. Goed gedaan hoor meiden!!

http://imagesx.net/082005/1450.jpg

Sorry voor de slechte kwaliteit foto's. Ik had van de zenuwe mijn camera niet op de foto kwaliteit gezet...

Oeps wat zijn de foto's GROOT
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 22-08-05 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in links omgezet ivm te groot

ellen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:11

Marieke,

Gaaf die foto's. Ze zijn erg mooi geworden en de kwaliteit vind ik helemaal niet slecht. Ik hou me aanbevolen voor de foto van Bianc en mij via de mail of zo. Dan kan ik niet vergeten hoe goed de wedstrijd ging.
Ook namens Bianca bedankt. Ik zal haar morgen even een belletje geven dat ze supergroot op bokt staat.

Ook nog bedankt voor het supporteren, ook aan Renee natuurlijk.

Groetjes,
Ellen

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:20

SuzanneAAHCH schreef:
Ik vond het een prima wedstrijd, gezellig en goed georganiseerd! In de trail was ik vierde (vond ik heel goed van Appie in zijn eerste officiele trail puntjes moeten nog wat meer op de i, maar een aantal onderdelen (waar onder het hek) gingen echt heel goed!

In de pleasure was ik tweede (was ik wel een beetje verbaasd over), hij was heel braaf en ik kon hem lekker loslaten, al was de verzameling niet helemaal zoals ik het wilde. In de horsemanship waren we niet geplaatst, we schoten na de laatste pion een meter of 5 door (stoppen uit galop gaat toch nog niet zo soepel...) en ik ging geloof ik ook een keer aan de verkeerde kant van een pion langs...

helaas schrok hij vlak na de wedstrijd van iets, terwijl hij op de trailer stond (ik denk dat mijn gewonnen zak luceren de druppel was (die zette ik naast de klep neer)) en begon te bokken en te steigeren op de trailer. Gelukkig had ik hem door door de voordeur naar binnen te gaan snel weer rustig, meer hij heeft wel allebei zijn achterbenen beschadigd. De rechter is alleen geschaafd , de linker heeft ook een snee (ondanks zijn tansportbeschermers). Beide benen zijn redelijk dik nu, maar hij is er gelukkig niet kreupel op. De dierenarts heeft zijn linkerbeen in het verband gezet. Gelukkig viel de schade mee! (de stang van de trailer was ook verbogen, maar dat heeft mijn zwager al weer gerepareerd...)

Ik hoorde je paard tekeer gaan zeg! Ik schrok me rot, ik dacht dat er een paardonderuit was gegaan ofzo..

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 07:04

Hier nog wat fotootjes:
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes,

Bianca

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 08:46

Hollybollie, ben jij dat zelf op die foto's? In dat geval hebben we zitten genieten van het uitzicht als jij aan het rijden was. Wat een mooie combinatie om te zien zijn jullie, met ook nog eens een zeer aansprekende rijstijl. Was heel prettig om naar te kijken!

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 09:45

Hee Sonja gefeliciteerd met je prijzen! En toch all- round goed hoor...

En verder iedereen gefeliciteerd met behaalde prijzen.

Gr.
Roos

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:20

@Hollybollie: Wat een gaaf paard heb jij!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 10:40

Ellen en Bianca van harte gefeliciteerd!!!!

weer een paar winnaars erbij op stal!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:40

Van harte Bianca en Copper!!!!
Ik vind het ontzettend knap wat jullie voor prestaties hebben neergezet!!
En dat te bedenken dat Copper totaal niks kan zien...pet je af voor jullie samenwerking. _/-o_

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 12:50

Ik wist trouwens helemaal niet dat er zoveel "bekende"rond liepen op de show! Ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet om me heen heb gekeken . Ik was alleen maar gefocused op Coppers. Of was er nog niemand toen ik er was??

Hey Sonja, wat heb jij een super prestatie neergelegd zeg! Leuk hoor, gefeliciteerd. Nou ja dan maar ook gelijk iedereen gefeliciteerd met het behalen van de prijzen.

En Karolien gefeliciteerd met je eerste wedstrijd. Goed gedaan hoor!

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 14:46

Sonja schreef:
Hollybollie, ben jij dat zelf op die foto's? In dat geval hebben we zitten genieten van het uitzicht als jij aan het rijden was. Wat een mooie combinatie om te zien zijn jullie, met ook nog eens een zeer aansprekende rijstijl. Was heel prettig om naar te kijken!

Wranglerbutt schreef:
@Hollybollie: Wat een gaaf paard heb jij!

Ja Sonja, dat ben ikzelf. Bedankt voor het compliment . Ook voor het compliment van Wranglerbutt uiteraard!!!

Sonja schreef:
Hollybollie schreef:
Jammer was idd. dat er geen extended werd gevraagt....

Heb ik gecheckt, maar wordt aanbevolen, is (nog?) niet verplicht. Jammer want ik had aardig zitten hopseflopsen de laatste tijd. Beugels uit, kiezen op elkaar en schudden met die hap }>

Ik heb het ook nog even nagekeken maar volgens de nieuwe regels is het dus wel verplicht:

662. De paarden worden in beide richtingen in de drie verschillende gangen gereden, zodat zij hun kwaliteiten, ook met betrekking tot de lope, op beide handen tonen. Het is de jury toegestaan om op één of beide handen een uitstrekking van de gangen walk en/of lope te vragen, doch de jury is verplicht om op tenminste één hand het uitstrekken van de jog/trot te vragen. De paarden moeten gemakkelijk achterwaarts kunnen gaan en rustig stil blijven staan.

Dus Sonja, je zal het toch nog moeten oefenen .

Groetjes

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 15:07

Het zijn inderdaad mooie foto's van jullie allemaal en ik ben blij dat iedereen het leuk heeft gehad!

SuzanneAAHCH heb het gehoord van wat mensen dat er een paard door het lint ging in de trailer. Vervelend voor je zeg hoop dat ie het snel te boven is en dat het meevalt. Dat soort dingen zijn niet leuk.

Volgend jaar doe ik het zeker weer organiseren. Ik wordt haast verlegen van de telefoontje en sms-jes van iedereen

Wel jammer dat ik weinig heb mee gekregen van de dag maar je kunt niet alles hebben!

Mischien zie ik sommige van jullie de 18e in de omgeving van utrecht.

En Marieke bedankt voor je hulp vandaag zonder jou was ik nu nog bezig met die computerbestanden voor de federatie!!!!!!

Ga nu het gras maaien
Daarna rijden want 3 dagen rust is wel genoeg voor me Haffie!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 20:56

zo, hier ook eindelijk een berichtje van mij.
ben de laatste dagen niet op bokt geweest, dus vandaar.
Anika, wat een super wedstrijd en een top lokatie, helemaal toppie, en dat je dat helemaal alleen hebt georganiseerd, fantastisch.
ik heb alleen de trail amateur en de trail open meegedaan, trail ama was ik 5e, sun dacht dat hij weer eens in de lope over op de balkjes moest gaan staan.(heb geloof ik ook nog gegild dat ie een kl**tz*k was.)
en in de open trail was ik het ding(heb net mijn haar donker gemaakt, maar dat helpt dus niet veel) en las ik het pattern verkeerd(stonden hoefjes bij het hek). Maar volgend jaar doen wij ook weer mee, maar dan met alles, dan maar een beetje laat thuis(moet meer dan 2.5 uur rijden)
En sonja, helemaal toppie met je super fjord, je ging ook super met de trail en pleasure. je zei al dat je de vrachtwagen mee had genomen voor de prijzen(als grapje) maar je had hem dus echt nodig.

Ook de rest van de prijswinnaars gefeliciteerd met jullie prijzen.

Groetjes van Sandra

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:20

Iedereen van harte gefeliciteerd, en Sonja, wat jammer dat ik niet kon blijven om jullie te zien want dat klinkt wel echt he-le-maal te gek Wat leuk dat jullie met zo'n buit naar huis konden gaan.
Helaas was ik minder succesvol: bitcontrole vergeten en dus niet geplaatst; ik heb altijd gedacht dat bitcontrole pas gevraagd kon worden vanaf amateur.........(heb ik dat ergens verkeerd gelezen?) en dus ook niet gedaan. Dit was mijn 2e wedstrijd waar ik Reining beginners mee reed met Gomez, en de 1e keer op de Kalverhoek werd het niet gevraagd, jury gaf ook niks aan, en werd ik 3e...... Dus, ik snap het niet zo goed maar heb wel 1 ding geleerd; ALTIJD bit laten controleren!!!! In elk geval deed m'n paardje het super, dus ik had alsnog een prima dag. Vond het ook erg gezellig om wat bekenden tegen te komen, en ik heb ook Coppers zien lopen; wat een kanjer is het toch hè! Geweldig hoor

@Karolien/Anika: Ik vind dat je het geweldig gedaan hebt, en weet hoe fanatiek je ermee bezig bent geweest, heel erg gefeliciteerd met dit succes We kunnen echt in ons handen wrijven dat we er zo'n organisator bij hebben in onze sport. Volgende keer komen wij zeker weer meedoen hoor *o/*

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 09:17

dank je wel Elle/Loky vind het jammer voor jou dat inderdaad de bitcontrole werdt toegepast jullie gingen super! Maar het leuke is dat je weet dat je het kan gaat goed komen met jou! Denk dat ik maar wedstrijden zoek waar ik jou niet als concurente heb!

Kom je gauw een keertje aan?

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 09:20

dank je Yosan! Had zoiets gehoord ja dat iemand ze paard even had toegesproken maar dat was jij dus Tja je had je haar blond moeten laten dat zie je maar weer