Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jeddah schreef:En hetzelfde geldt voor de AAHCH... nou ja, we hebben er in elk geval nog twee te gaan.Dat is zeker waar Peter! Maar de DPHC heeft dit jaar 3 Double Pointed shows, dus dan is het wel makkelijker er eentje te laten liggen...
Francis schreef:Hmmm... kan zijn, maar volgens mij is er al eens een enquete over geweest: de meeste mensen met een 'ras'paard kiezen voor een rassenwedstrijd boven een wran of 'wilde' wedstrijd... Daar ligt dus volgens mij de oorzaak niet.
jeddah schreef:Misschien ook doordat er inderdaad veel shows zijn dit jaar? Dat men dan gaat kiezen, terwijl als er weinig shows zijn men gewoon naar alle gaat?
Mac schreef:Ik vind het heel heel jammer dat het zo is gelopen. Ik had ook het idee dat de Paintshows in populariteit aan het toenemen waren en ik hoop dan ook van harte dat we dat in Helden-Panningen bevestigd gaan zien!!
Desiree01 schreef:ze hebben nog steeds geen halterpositie kleding.
Citaat:Ik hoop het ook, Mac! Ik ben in ieder geval van plan mee te gaan doen, dus dat is al eentje in de klasse Two Year Old Geldings. Happiness doet hopelijk ook mee, dus dan zijn er twee. En er zijn vast nog wel meer tweejarige ruintjes, toch? Het mag in ieder geval niet zo zijn dat de show van Helden-Panningen ook niet door kan gaan! (ook al is het dan wel vakantie, wat zowel een voor- als een nadeel kan zijn)
Dus daar altijd al 1 deelnemer
). Ik had zelf graag ook gestart, ware het niet dat de papieren van mijn nieuwe paard nog niet rond zijn en ik dus nog geen Paintshows kan starten. Bij de volgende ben ik echter aanwezig hoor! In ieder geval aged geldings en de pleasure (en als het weer samen met de appies is, doe ik ook de combined mee!).jeddah schreef:Let op Let op Let op!!!
Alle mensen die zich ingeschreven hebben worden gebeld.