Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
uit
Sugarmiss schreef:@Gera: onder een BM hoef je ook geen dikek pad te doen, de BM is van zichzelf al een dikke pad![]()
Afhankelijk van de rug van je paard heb je genoeg aan een dunne pad als die maar voldoende ruggegraatvrijheid geeft.
Ik heb zo'n Partrade pad gehad, maar hij kleurde niet onder mijn BM.
Uriah schreef:Ik heb er ooit een foto van geplaatst. Het was echt geen gezichtSugarmiss schreef:@Gera: onder een BM hoef je ook geen dikek pad te doen, de BM is van zichzelf al een dikke pad![]()
Afhankelijk van de rug van je paard heb je genoeg aan een dunne pad als die maar voldoende ruggegraatvrijheid geeft.
Ik heb zo'n Partrade pad gehad, maar hij kleurde niet onder mijn BM.
Tja je hebt hele kieskeurige mensen!![]()
Sugarmiss schreef:@Gera: onder een BM hoef je ook geen dikek pad te doen, de BM is van zichzelf al een dikke pad![]()
Sugarmiss schreef:Ik heb zo'n Partrade pad gehad, maar hij kleurde niet onder mijn BM.
.
) heeft me ook aangeraden een niet te dikke pad te nemen, omdat anders het effect van het zadel een beetje verloren gaat. De Mattes voelt wel érg dun, maar de tijd zal het leren ... 

hij heeft tenslotte geen hout waar hij in vastzit.azile schreef:Maar heb jij die concho's gewoon losgedraaid?? En hoe zitten die evrder vast ??Heb ik ook gedaan , lijkt hartstikke leuk !
, maar ik ga gewoon even experimenteren. De boom kan er iig niet onder vandaan vallen