Echt, dat komt helemaal goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:begonnen met mijn 2 en half jarige
Anya"]
dus dat wordt wachten tot 31-12-2004 om 23.59 uur voor maximale beinvloedingsmogelijkheden
[/quote]
Het lijkt Ebay wel![]()
[quote="Cornelie"]
Bepaalde dingen afkeuren, totdat het een bokker is die die dingen doet. Dan is het allemaal goed
[/quote]
Langzaam aan begin ik de dingen een beetje door te krijgen![]()
Ik ben benieuwd of dat straks ook geldt voor de gedragingen in de inrijbak (bijv. als er een bokker een voorstander van bepaalde harde methodes blijkt te zijn).
[quote="Jos schreef:(is verwijderd)
moniza schreef:Oeps ik schrik een beetje van bovenstaande reactie. Ik ben blij dat je eerst even uitleg vraagt. Met gunnen bedoel ik niets anders dan dat de ene ruiter net even iets meer budget kan vrijmaken voor een paard dan een andere ruiter. Het is voor mij een normale uitdrukking die ook vaak op veilingen wordt gebruikt. Ik bedoel er dus echt totaal niets negatief mee. Ik hoop dat deze uitleg voldoende is.
Blaze schreef:We weten toch dat het niet aan de leeftijd van het paard ligt wanneer hij/zij kan worden bereden,maar of hij/zij er klaar voor is en dat kan de trainer het beste beoordelen

)
(op de rug lettende, waarschijnlijk na het 6e jaar
, heb ik wel eens aan de hand gehad met een paard, op 6 pas zadelmak gemaakt. Ging best) Cer schreef:, heb ik wel eens aan de hand gehad met een paard, op 6 pas zadelmak gemaakt. Ging best)
bent komt alles goed