ik vind dat onzin. ze willen overal maar geld uitslaan,de arme kleine mensen moeten maar weer dokken zoals altyd . trouwens wij zijn toch WESTERN en geen engelsen of springers????
snap niet waarom ze dat weer zo gelijk willen hebben en vind deze regel pure waanzin!waneer je maar 5 wedstijden per jaar rijd dan kost dat veel geld en als je een paard wedstrijd ervaring bij wil brengen en met verschillende paarden gaat is dat toch veel te duur????? de gewone ruiter die enkel en alleen voor de lol soms een wedstrijd rijdt wordt zo toch gedwongen om niet meer te wedstrijd rijden???? vind het gewoon doodzonde dat die groep er staks niet meer op de wedstrijden zijn (waar ik ook bij hoor)
zo gaat het niveau ernstig naar beneden omdat straks alleen de mensen maar doorgaan die hun paarden op een verkeerde harde dieronvriendelijke manier op hoog niveau rijden!!!!

GO Chantalleke!!
YEAH
(volgens mij is dat toch alleen het NK ) de andere wedstrijden (ik neem effe als voorbeeld oosterwolde) betaal je 2,50 als administratie kosten.

want je bent lief voor je paard
En de cursus kan ik ook niet betalen. Maar wil wel een bakkie koffie
nodig
typisch hollandse gedachte