[WN] WN: Den Ham Woodland Spring Trophy - C-wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

westener

Re: WN: Den Ham Woodland Spring Trophy - C-wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:37

@hihaa: Het is manege de Bosruiters aan het Ruiterpad 3 te Den Ham (Ov), routeplanners schijnen het te kunnen vinden. Er staan vanaf de wegen Vroomshoop-Den Ham en Daarle-Den Ham bordjes.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:38

Ik wou iedereen die morgen start heeel veeel succes wensen

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:43

De tijden staan alweer op de vorige pagina!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:22

westener schreef:
    Prijsuitreiking Best Gereden Beginner

Hoeveel onderdelen moet je daarvoor gereden hebben? Tong uitsteken

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:05

mag ik ook meedoe ringsteken? lijkt me lachen Haha!
ben trouwens tikzenuwachtig dus als ik morgen niet viendeijk doe tegen je aub niet persoonlijk opvatten Nagelbijten / Gniffelen

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:37

Elles schreef:
westener schreef:
    Prijsuitreiking Best Gereden Beginner

Hoeveel onderdelen moet je daarvoor gereden hebben? Tong uitsteken

Ligt er aan hoe goed je bent. Knipoog Doe in ieder geval aan zo veel mogelijk onderdelen mee. Dat is goed voor je ervaring en goed voor ons aantal starts Haha!

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 22:39

susan schreef:
mag ik ook meedoe ringsteken? lijkt me lachen Haha!
ben trouwens tikzenuwachtig dus als ik morgen niet viendeijk doe tegen je aub niet persoonlijk opvatten Nagelbijten / Gniffelen

Natuurlijk mag je meedoen aan het ringsteken. Het wordt verreden met een aanspanning, waarop je dan meerijdt. Kunnen we ook eens lachen om een ander Clown

Tot morgen.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:10

zo weer thuis, leuke wedstrijd OK dan!
voor een eerste keer ben ik erg tevreden, bla was erg snel en dat is ze nooit dus dat wist ik niet heel goed op te lossen maar we vonden het beide wel erg leuk Ja
we starten wrs wel vaker dus

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 17:47

Ook weer thuis Lachen
De horsemanship en pleasure gingen echt bágger... Rinus had "de race", maar alleen in de ring, op het voorterrein was ie niet vooruit te branden Boos! Het lag alleen helaas aan mezelf, ik was behoorlijk nerveus (heb op de video gezien dat ik in de pleasure als een plank zo stijf erop zat) en ik rééd hem te weinig.
Maar de reining maakte het weer goed Ja Het ging niet slecht, tot we in de bocht van de grote rechtercirkel bijna samen op onze plaat gingen Scheve mond Rinus had daarna wat tijd nodig om zijn benen weer te sorteren en dat ging helaas gepaard met een paar sprongen omhoog en een flinke bok na.... Maar ondanks dat hebben we gewonnen Haha! En de eerste highpoint is ook binnen. Nog 7 te gaan, dus voorlopig zitten we nog wel in de beginners Tong uitsteken

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:36

oh elles ik ealiseer me nu pas dat jij het was met die kleine pony Bloos! sorry

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 19:49

Naar aanleiding van de wedstrijd nog het volgende:

Van Jan Kan hebben we na de wedstrijd gehoord, dat hij probeert woensdag aanstaande de foto's op internet te krijgen.

Btw: Ook wij als organisatoren vonden het een geweldig leuke wedstrijd. Ondanks het geringe aantal deelnemers was het ook dit jaar weer zeer geslaagd. We gaan er dan ook zeker voor om volgend jaar weer een wedstrijd te organiseren. Misschien speaker ik dan wel weer.

De prijswinnaars: gefeliciteerd met juliie prijzen.
De niet-prijswinnaars: niet getreurd, er zijn wedstrijden genoeg waarop je weer sportief revange kunt nemen. Dan zul je het waarschijnlijk ook tegen mij en mijn Silly op moeten nemen. En ook wij gaan er dan voor. Knipoog

René

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:11

Ikke ben ook weer veilig thuis! Ik heb vandaag voor ringsteward mogen spelen. De hele dag in de ring, naast crack Chris Knol als jury. Zo, dáár leer je van!! "Ik ben als blondje gekomen, en ging als een echte brunette weer naar huis." Chris kletste aan 1 stuk door over zijn jurering. Waarom zus en waarom zo......
Volgend jaar ook maar eens de trailer vullen en richting Den Ham afreizen.
Organisatie, top gedaan!!! Rijders, gefeliciteerd allemaal. Het was een leerzame dag voor iedereen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:31

Zo en wij zijn ook weer thuis. Paardje weer op stal en wij konden lekker bij de buurvrouw (en moeder van mijn groom vandaag Haha! ) aanschuiven voor een lekker bordje broccoli met hamburger Tong uitsteken

Ik heb vreselijk lekker gereden in de horsemanship en de pleasure. Daar was ik echt supertevreden over. De westernriding, tja, dat ging niet helemaal zoals het hoorde ( Bloos OF je onthoudt je patern.... he Bri? Haha! ) maar ik vond dat ik het gewoon moest starten als blijk van waardering richting de organisatie. Jammer dat niet meer mensen dat vonden. Want als wij dergelijke onderdelen allemaal nou zo graag willen (die kreten hoor ik ook hier op Bokt toch regelmatig): waar blijven die inschrijvingen dan???? Of blijven we ons er allemaal achter verschuilen dat we er niet aan toe zijn? Slapen
De trail ging zoals gebruikelijk weer in de snelste tijd Haha! en de reining.... }> dat maakt gewoon het slechtste in Mileen los....
Al met al 3x een rood lintje, 2 gele en 1 witte. En allround kampioen met een paars lint, een prachtige bos bloemen, een zweetdeken voor Milena (jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik heb ein-de-lijk een keer een dekentje gewonnen!!!!!!! Daar droom ik al van sinds ik 6 ben ofzo dus ehhh.... -tig jaar later is het dan eindelijk zo ver!!!!!) en nog een onbeschoft grote beker!!!!

Ik snap alleen nog steeds niet hoe ik meer punten heb kunnen hebben dan Bri met Wit en Marja met Shadow, die allebei weer hartstikke goed gereden hadden.

Milena was elke keer met de line-up weer ernstig teleurgesteld in het meisje dat de lintjes mocht uitreiken. Elke keer ging die dikke fjordensnoet hoopvol de mand in als het meisje mij netjes een hand gaf, maar helaas, geen Vork gevonden.... De teleurstelling was NOG groter toen ze ook al niet die lekkere bos bloemen op mocht eten bij de allround-uitreiking, maar de brokjes die ze op de wagen kreeg hebben het geloof ik weer goedgemaakt Haha!

Verder heeft Jan Kan het volgens mij als eerste Nederlander gepresteerd om een foto van Milena te maken waar ze haar oortjes op naar voren heeft, dus ik kijk al uit naar woensdag, want die wil ik hebben!!!

Al met al was het weer keigezellig, met een supergoede organisatie van inschrijving tot eindafwerking en tijdspad, duidelijke omroep (ik wist niet dat jij Westener was, Westener Haha! ) en een strenge maar rechtvaardige judge die ook liet weten WAAROM hij bepaalde beslissingen nam en dat is altijd wel heel leuk vind ik! (Overigens heb ik laatst aan ik geloof dat hij Wiebe Lisse heette, kan dat? ook tips gevraagd na een wedstrijd, en die bleek ook graag bereid om nog even mee te denken. Aanrader dus voor iedereen die wat wil leren van z'n foutjes, kansen en puntjes!)

Mensen allemaal weer bedankt voor een leuke dag!!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:37

super sonja! gefeliciteerd Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 20:47

Wacht maar tot je Henla's stukje leest over vandaag, da's pas super. ZO hard zie je niet snel iemand stralen als ze eerste wordt! Knipoog Gefeliciteerd Henla, hartstikke goed gedaan met Impact!!!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:54

Wat een tof dagje voor ons!!!
Eerst kwamen we op de heenweg een vrachtwagen tegen die voor ons neus een klapband kreeg toen die ons te gemoed kwam rijden, stof, rook, spatbord, buizen door de lucht, maar gelukkig ging alles goed en hield die chauffeur zijn wagen onder controle, maar wij hadden het hart in de keel!

De wedstrijd kon voor ons niet beter! 5x een blauw lintje!
We hebben heel wat waardebonnen in de wacht gesleept, een bos bloemen, Het paarse lint, een supertoffe blauwe deken met WR eastern spirit erop en een TE grote beker.
Flash liep ook heel erg lekker. Ik ben zeer trots op hem.
Ook mijn beide kerels hebben zich wel vermaakt. Die kleine was superlief en heeft zich voorbeeldig gedragen.
De sfeer was OK dan!
Echt een leuke wedstrijd,
Volgend jaar moeten er zeker meer mensen starten, want het is gewoon toppie gedaan!
Hier wat foto's van de middag
Afbeelding
prijsuitreiking western riding amateurs
Afbeelding
prijsuitreiking western riding open
Afbeelding
Peppysan over de brug
Afbeelding
kijken naar de andere deelnemers
Afbeelding
Afbeelding
Shadowboy
Afbeelding
Afbeelding
prijsuitreiking trail open
Afbeelding
line up voor western horsemanship open
Afbeelding
Puck
Afbeelding
line up
Afbeelding
bitcontrole bij de reining
Afbeelding
prijsuitreiking reining
Afbeelding
Afbeelding
prijsuitreiking all-round
Afbeelding
de mooie deken die ik gewonnen heb

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:00

Idereen gefeliciflapsteerd !!!!!!!!!!!!!!
Ik kon helaas niet aanwezig zijn omdat ik moest werken !

met vr. gr. johanna vellinga

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 22:05

Ook ik heb super fijn gereden, we waren wel 5de van de 5 in de amateur trail en 4de van de 6 in de open trail, maar wat was ik trots op mijn knollie die zich werkelijk eens liet leiden door het trailparcour. En dan ook nog de walkover heel goed nemen. Ik heb dus een super dag gehad.

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 09:34

Allemaal goede tevreden berichten op bokt. Ik zal het topic niet verpesten, maar onze ritten konden eigenlijk niet veel slechter.

Lu lu had vandaag bedacht ik ga niet met mijn baasje één zijn, maar we gaan een machtstrijd aan, dat win ik lekker toch wel. Helaas voor haar ze heeft het niet gewonnen. (nadat de proeven afgelopen waren, heeft ze haar er nog een beetje doorheen gekregen.) Dus dat was brullen, overgevoelig op been zijn enz. Eigenlijk alles waarvan wij weten dat ze het erin heeft zitten, maar op een wedstrijd vrijwel nooit laat zien.

Omdat Lu lu vaak makkelijker is als ik met Azhari niet bij haar in los rijd, heb ik het bospad een aantal keer op en neer gereden. Dit resulteerde in een chagarijnige azhari, die vond dat bospaden zijn om te crossen en niet om losgereden te worden voor een reining. Aangezien Lu lu toch niet rustiger werd, ben ik toch maar gewoon in de bak gaan losrijden. Jemig wat was meneer stijf, waarschijnlijk nog van zijn avontuurtje over hoofdstraat vrijdag. Nou ben ik iemand die dan maar genoegen neemt met wat er op dat moment in zit, maar met hoe hij nu tijdens de proeven was kon ik geen genoegen nemen. Hij ging weer ouderwets hard, alleen kun je hem dan normaal wel netjes door de voltes heen sturen. Nu helaas niet, alles ging met veel moeite en daar houd ik niet zo van. De laatste rundown gingen we zelfs slingerend over.
Dus veel om mee bezig te gaan, al deze week voornamelijk weer losrijden worden.

En we hopen dat het de volgende keer beter zal gaan.

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 18:31

Ben ook weer helemaal blij met mijn super pony. Wat doet hij toch altijd goed zijn best. Nu ik nog Bloos
Ben heel tevreden over mij plaasting, alleen niet over mijn proefjes. Die kunnen nog 1000 maal netter. Maar daar gaan we hard op oefenen, zodat ik in de ring een stuk netter ga rijden

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 21:38

Jaja, de foto's van Jan Kan staan op zijn site en ze zijn schitterenddddd!!!!

WWranglers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 07:31

Zo dat was dat Knipoog ! Afgelopen zaterdag heerlijk gereden. Jammer dat er zo weinig deelnemers waren, maar volgend jaar zijn wij er zeker weer.
Super om een keer de westernriding te starten, Wit en ik hebben nog een lange weg te gaan, maar we hebben dan ook tijd genoeg............

Wel erg mutserig om allebei gewoon voor het gemak een circeltje te vergeten, he Son....... Clown

En inderdaad elke keer bij de prijsuitreiking, helaas weer geen lekkere dingen in het mandje, Wit was toch zo teleurgesteld Verdrietig .

Wit was errug moe en blij dat hij 's avonds weer met zijn vriendjes het land op kon, gisteren heeft hij de hele dag gras gegeten, liggen slapen Slapen , rollen, kroelen met zijn vriendinnetjes.

Al met al een geslaagde dag, super georganiseerd, duidelijke omroep, mooie ruime/lichte rijbaan en een uitstekende uitleg van Chris!!

Tot de volgende keer Doei!

He Son mooie foto's van Mileen en jou bij Jan Kan en jawel met haar oortjes naar voren, zowel in de trail (brug) als bij de allround, toppie!!!

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:15

Hans Waijerink heeft 's ochtends bij de beginners foto's gemaakt. Hier een selectie.

Afbeelding
Trail Jörgen

Afbeelding
Trail Line Up

Afbeelding
Hms Ellen

Afbeelding
Hms Erika

Afbeelding
Pleasure Alice

Afbeelding
Pleasure Jörgen

Afbeelding
Pleasure Line Up

Afbeelding
Western rijden is een populaire sport

Afbeelding
Reining Line Up

Afbeelding
Cool down

Afbeelding
Cool down

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:24

Staan de resultaten ook ergens? Er deden een paar bekenden van mij mee... Ik kon helaas niet komen kijken...moest werken Boos!

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:13

We konden onvoldoende overeenstemming krijgen met het programma, waardoor de resultaten waarschijnlijk iets later zijn, maar Bert Wiekema kennende doet hij hard z'n best ze zo snel mogelijk op de site van de westernsport te krijgen.

Best gereden beginner: Jörgen Jonker met Classy Lilly, (halster met touw)

Amateur allround: Sonja de Waal met Milena, (WR Eastern Spirit deken)
Gedeelde reserve: Brigitta Wijnberg met Wit en Marja Oost met Shadow

Open allround: Deborah Wittermans met Flashback Peppy San, (WR Eastern Spirit deken)
geen reserve.

Zie voor foto's van de prijzen de eerder genoemde site met fotos.