[WN] is een fjord een goed western paard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:29

ik bedoel thanks = bedankd

myn fjort is anders best leuk hoor ygelijk best grappig ook, hij moet ygenlijk opnieuw op slyding yzers

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:33

Margee schreef:
Wie is thenks?

Zeg WenS, zo kan die wel weer he!!!

Ik denk dat ook veel Fjorten om de prijs gekocht worden. Aanschaf ligt lager en het brandstofverbruik zeker. Heb je toch een paard!
Wat bedoelen jullie trouwens met zo kunnen opstappen na een week zonder het bommetjes effekt. Staan die beesten dan dag en nacht op stal of buiten?

ik heb een fjord gekcoht omdat ik een paard wilde hebben wat gewoon de wei in kan en lekker altijd buiten kan. over een week stil zetten, vind ik eersteklas gelul want de mijn ekan nog geen dag stil staan. die is toch wel een bommetje, ongeacht hoeveel hij loopt.

en dat op nog geen halve kilo biks per dag

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:35

Blaze schreef:
Ga me langzaam maar zeker afvragen wie dommer is Hommel of degene die er nog op reageren Cool

Citaat:
ik ga voor hommel blaze:P

Citaat:
s toch nog ijmand het met mij eens, thenks!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misschien eerst goed lezen Schijnheilig Haha! Knipoog

carola1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 21:45

Margee schreef:
Wie is thenks?

Zeg WenS, zo kan die wel weer he!!!

Ik denk dat ook veel Fjorten om de prijs gekocht worden. Aanschaf ligt lager en het brandstofverbruik zeker. Heb je toch een paard!
Wat bedoelen jullie trouwens met zo kunnen opstappen na een week zonder het bommetjes effekt. Staan die beesten dan dag en nacht op stal of buiten?

ik kan dus idd zo opstappen, zelfs na een half jaar nog Clown
mijn fjordje staat 24 urr per dag in de wei met een shet als gezelschap.
en idd, ik heb haar gekocht juist omdat ik heeeeel weinig rijd en geen zin heb in een gevecht als ik eens een keer wil rijden.
dus geen bommetjes effect

hommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 18:08

Blaze schreef:
Ga me langzaam maar zeker afvragen wie dommer is Hommel of degene die er nog op reageren Cool

ja emmelske Haha! Haha! Vingers aflikken