Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lisette schreef:ok... Weet je van wie die paarden zijn toevallig? En ik kan me vergissen hoor maar volgens mij is shorty al sinds die tijd uit de running vanwege een ziekte... En Goody? Ok ook dat paard is toen tijdelijk gestopt vanwege problemen, en ik vrees dat je in de war bent met hun stagaire (overigens geen verkeerd woord daarover!) die reed dat paard!Overigens zijn dat geen paarden die in training stonden maar betreffende personen hun paardenShorty, Fresnos en Goody. En nog een paar andere die in training stonden maar daar weet ik de namen niet van.
En Chantal ik wil geen pb's citeren maar daarin schreef je dat alles wat je hoort en leest, daarvan uit vorm ik dus mijn mening.
Smarty stond je trouwens al met 2 paarden op de manege?
Fresnos, dat klopt, ik wil het aan de eigenaar van Fresnos overlaten om daar op te reageren, en als je even terug zoekt kun je haar mening al lezen! Verder zeg je een hoop andere paarden waarvan je de naam niet weet? Ik ken er ook meer ja, alleen werden die
die op je gaat passen..
Lisette schreef:Daar weet ik helemaal niks van???En dat geval van Fresnos daar zijn duidelijk 2 verhalen over en dat weet iedereen die er toen stond. Daar ga ik verder niet op in.

LindavanVugt schreef:Daar weet ik helemaal niks van???
Het enige dat ik weet is dat we Fres daar weg hebben gehaald omdat we vonden dat we te weinig "waar" voor ons geld kregen.
Fresnos na training bij ES:
[image]
Fresnos NU (met weinig training, voornamelijk recreatief gereden):
[image]