Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Djilan schreef:En bij Hartog heb ik het niet op de site zien staan. Maar dat zal ik eens bekijken dan...

Dit werd verteld door een voedingsdeskundige, als de staart zacht aan voelde was het paard te dik, als het hard aan voeld dan is het paard gewoon zo gebouwd.
Francis schreef:Die kan ik niet op hun site vinden... alleen die twee die ik genoemd heb. Er wordt bij de beginpagina nog een ander voer 'KräuterMash genoemd, maar die is niet aan te klikken.
Francis schreef:Het gras wat wij in Nederland hebben is voor koeien die melk moeten geven. Verder zit er meestal niks 'extra's' in aan kruiden, andere grassen e.d.
Hooi en gras hier is dus echt niet te vergelijken met hooi en gras daar.
Funnygirl schreef:Indien je zelf de mogelijkheid hebt om in te zaaien kun je natuurlijk voor horsemaster kiezen. Bestaat uit 4 soorten gras. Engels raaigras, veldbeemd, roodzwenk en thimotee gras. We hebben net weer een 1/2 hectare hiermee ingezaaid.
vera schreef:De Hippostar gaat ook weer de deur uit![]()
Dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag of BHT en BHA wordt gebruikt in Hippostar Reformgranenmix:
In de Hippostar Muesli's wordt een klein beetje BHA en BHT gebruikt.
Verder wordt er alfa-tocoferol gebruikt, dit is natuurlijk.
In de brokken wordt alleen gebruik gemaakt van alfa-tocoferol.