holly schreef:Zit me ineens te bedenken dat het verhaal verwart begint te raken.
Wanneer was dat gezegt dat ze op een stal zou staan?
Was dat voor of na dat ze gezien is op de markt 6 weken terug?
Dat is wat mij ook een beetje dwars zit... ik heb de DB man pas gesproken toen ze al een week of twee weg was. Nu zei hij dat hij het nog wilde 'verifiëren' of ze inderdaad op die stal stond, maar hij klonk toch wel behoorlijk zeker.
Wat wel zou kunnen is dat ze inderdaad kort bij een handelaar op stal heeft gestaan, met de bedoeling haar op de eerst volgende paardenmarkt te verkopen.
Voor degenen die aangeboden hebben dingen te doen of te zoeken... ga je gang, ik wil nu gewoon weten óf ze er nog is en zo ja waar. Foto's staan in mijn profiel en in de andere topics (links staan ook in mijn profiel). Je hoeft niet te doen alsof je zelf op zoek bent, zoek maar gewoon specifiek naar Fly.
Holly, het gaat mij er om dat ze goed terecht komt/gekomen is. Ik hoef haar niet percé terug, maar als ze momenteel bij een handelaar te koop staat zal ik wel proberen of ik haar terug kan kopen. Als ze naar een ander goed adres gaat is dat wat mij betreft ook prima. Ik wil gewoon dat ze een beter leven krijgt.