[WN] foto's Fly en Pretty

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 17:04

He, hier woon ik ook vlak bij, begrijp ik het goed, dat als je naar de veevoerderhandel in soest gaat, en trugkomt met de auto dat je haar dan kan zien in een klein landje ?

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 19:50

Jeetje het gaat ook maar door, en je kan niets doen dan afwachten...

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 21:29

ja, horsewhisperer als je langs de veevoeder rijdt zie je ze staan

joppiestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:57

leuk paard heb je!!!
XLIED

iloveperry

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:59

joppiestar schreef:
leuk paard heb je!!!
XLIED

wat is dit nou weer voor opmerking?

golda1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:13

hai francis, wat zei Beers er van??? Tel is kapot, vandaar op deze manier. Kan kij je helpen? Ik hoop het voor je. Groetjes Miranda

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:00

Ik heb hem gebeld en hij wilde graag de foto's hebben. Die heeft'ie bekeken en de beide topics hier gelezen en hij zou contact opnemen met de man van de DB... die kende hij goed.
Die heb ik vandeweek weer gesproken en had inderdaad contact gehad met Beers, maar ik geloof niet dat daar echt iets uit is gekomen... 't Ging weer over 'niet allemaal verschillende instanties tegelijk' enzo... Ik heb Beers daarna nog niet gesproken. Ik bel de DB man vandeweek nog weer een keer om te horen wat er uit het gesprek is gekomen tussen de eigenaar en de politie, maar ook dat zal wel niet veel zijn.
Hij voert, de paarden zien er ietsje beter uit (vinden zij), dus ze doen nu verder niks.
Hij wordt (zeggen ze) wel in de gaten gehouden, want het mag niet weer achteruit gaan en moet ook blijven verbeteren, want ze zijn nog lang niet goed.
't Schiet dus nog niet erg op...

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:24

Nou ik weet dan niet wat je met die knol heb gedaan is er wat gebeerd ofzow ziet er niet goed uit hoor helemaal als je die fotow's vergelijkt Boos!

rakkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 21:24

maar waarom staan ze in de blubber als er voor hun neus een groen gras groeit lijkt me ook niet echt logies. of gezond voor het veulen wat er staat.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 22:39

Lovelynutia, eerst beide topics lezen voordat je rare opmerkingen gaat maken... dit doet de nieuwe eigenaar met mijn oude paard.
Rakkertje... af en toe staan ze op het gras, voor zover ik weet hebben ze daar vorige week de hele week op gestaan. Ook niet ideaal voor paarden in zo'n conditie, maar goed... Overigens zal dat gras er niet lang staan als ze er met z'n allen op staan, daar is het veel te klein voor...

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:42

is er al meer nieuws over of die paarden daar nog weg worden gehaald door de DB???

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 21:59

Voorlopig niet Luna. De eigenaar voert 1 keer per dag en daarmee toont hij 'verbetering' en dus kan de DB niks doen. Alleen in de gaten houden of hij dit vol blijft houden en ingrijpen zodra het weer mis gaat. Het is niet zo dat hij steeds maar weer de kans krijgt om de situatie te verbeteren. Ze hebben me verzekerd dat als hij nu weer terug valt in z'n oude gedrag (wat volgens mij vroeg of laat echt wel gaat gebeuren) er stappen ondernomen worden.
Voorlopig in de gaten houden en afwachten dus...

nielsforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:50

Ach gut wat lijkt me het erg om je vorige paard zo te zien zeg.en nog erger is het voor de paarden die die man heeft.ik hoop dat hij zijn paarden af moet geven en dat jou paardje weer heel gauw bij jou terug komt.ik wil je heel veel sterkte wensen!!!!!!!!en ik hoop dat hij gauw terug valt in zijn oude patroon zodat er heel gauw een eind komt aan deze ellende.zo'n man moest verboden worden om dieren te mogen hebben.en natuurlijk zelf op water en brood!!!
zo dat is wat ik er van denk!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-04 22:56

nielsforever schreef:
en natuurlijk zelf op water en brood!!!

Zal hier in Nederland wel niet gebeuren, maar toevallig onlangs in Amerika wel. Daar moest een vrouw 30 dagen zitten i.v.m. verwaarlozing van haar dieren en de rechter veroordeelde haar voor de eerste 3 dagen tot water en brood.

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-04 13:00

ja idd, ik vind dat een gepaste straf. ik leef met je mee francis en ik volg het topic op de voet, succes en sterkte! Lachen

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 12:51

Francis schreef:
Er is nog één ding dat ik zelf kan proberen, maar dat wil ik hier niet op internet zetten, want dat moet juist 'achter de schermen' gebeuren en daar moet ik ook nog even mee wachten...

Francis het is nu echt al veel te lang aan de gang hoor! Ach gut
Heb je hier al wat mee kunnen doen?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-04 13:01

Nee, helaas nog niet... (ik PB je wel even...)

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 11:16

hallo ik ben er gister langs gereden om hooi te halen in de polder.
maar ik moet eerlijk zeggen dat ze er iets beter uitzagen natuurlijk niet zoals het hoort maar het begint te komen.
en fly had een halster om met een vliegennetje!!
de rest heb ik niet zo goed gezien maar hoe gaat het nu verder want er groeit gras enz. dus veel zal de db wel niet kunnen doen of wel?

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:09

Nee klopt, zolang er verbetering zichtbaar is doen ze zowiezo niks. In de gaten houden is het enige wat we nu kunnen doen. Zolang er nog gras staat en redelijk weer is zal het wel goed blijven gaan... maar zoveel gras staat er niet, en ik denk niet dat hij ze op tijd in voldoende conditie heeft om ongeschonden een nat najaar en koude winter door te komen zonder droge ligplek, deken of andere beschutting... We zullen dus wel zien...
Maar in ieder geval bedankt voor het kijken. Ik heb regelmatig contact met de DB man, maar hecht meer waarde aan wat jullie allemaal zien... Vind de DB man toch een beetje 'mild' aan't worden... hij heeft naar mijn idee iets te veel vertrouwen in die eigenaar...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 14:58

Zijn er ook nog foto's gemaakt van hoe ze er NU bij staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 19:36

Ik lees nog steeds mee, ik vind het echt zó knap hoe je hier mee omgaat! Ik ga t weekend met vakantie en ga echt proberen een keer op mn vakantieadres bokt te bezoeken om te kijken of er al vorderingen zijn... Nogmaals veel sterkte van mij!

safira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:05

snik snik wat ik nu heb gelezen Huilen Verdrietig Huilen , daar zijn geen worden voor. Lips are sealed
die man moet de dezelfde straf krijgen zoals hij die dieren behandelt heeft . Stoom uit je oren
net zolang zoals hij die paarden heeft mishandelt Frusty . wat erg zeg, je word er zeker gek van om te wachten tot je paard terug komt Verward . maar ik hoop dat hij snel naar jou toe gaat bij jou heeft hij een goed tehuis. *LOL* *LOL*
ik zal heeééél hard voor je duimen. OK dan!
en veeeeeeel succes Ach gut *LOL* Haha! Vriendjes zijn?
chantal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:09

lief hoofd heeft die bonte zeg

safira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 17:28

(dank je ) Haha!

en is er al nieuws van de DB Verward

safira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 01:51

Verward Verward Verward
is er al nieuws?