[WN] WN: Nwe Pekela - WRAN-C

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:35

Zeker weten, Pep! (en de rest, natuurlijk!) ik vond het zeer geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar! OK dan!

Ik vond het ook hardstikke leuk om mee te doen! Ben best tevreden over Jivie, zelfs nadat ze vanmorgen eerst trillend van de zenuwen op de trailer stond was ze redelijk rustig en de pleasure viel me ,ondanks de laatste plaats, erg mee. Vooral de eerste helft (linksom) ging gewoon lekker! De andere kant op was ze al iets onrustiger, maar goed, bekend probleem. Horsemanship ging ik gewoon stom, bovendien was ze inmiddels nog iets drukker geworden en de trail had beter gekund maar ging toch ook wel aardig. Knipoog Mooi halster trouwens!

Cilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:44

Een super georganiseerde wedstrijd. Hele leuke onderdelen in de trail. Ben heel tevreden over de resultaten, 2x 3e in de onderdelen pleasure en horsemanship. Heb ook veel geleerd voor de volgende wedstrijden, ook heel erg bedankt voor de goede tips Peppy. Peter Wittermans bedankt voor de jurering en verder iedereen die meegeholpen heeft om deze wedstrijd te organiseren. Zie al uit naar de volgende.
Krijg net te horen dat Marja Oost dagkampioen bij de amateurs is geworden. Fantastisch!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:51

ook ik vond het een zeer geslaagde wedstrijd OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! peppy en de rest van de medewerkers.

mijn rijden was dan wat minder, zeg maar rustig dat ik niet meer kan tellen Bloos en das al de tweede keer Bloos! . maar ik voel toch vooruitgang bij annie, de tweede spin lukte voor de verandering ipv een huppelpartijen die ze de laatste keren liet zien. in de pleasure ging het niet verkeerd maar haar tempo blijft nog niet constant genoeg.

ik wil ook WP nog even heel hartelijk bedanken voor het uitlenen van haar blitze hemd Cool WP

iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:54

Leuke gezellige wedstrijd.
En nummer 1 en 2 waren appy's in de open reining, Amber eerste met WH Dancer en Warren tweede met onze Steaming OK dan!
Leuke locatie mooi voor het publiek zo tussen de bakken, alleen geen super reining bodem, maarja je kunt ook niet alles hebben.
Een geslaagde dag
Warren proficiat Haha!
Peppysan goed gedaan

DinkyToy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:48

Wij vonden het ook een hele leuke dag. Zijn nu wel bekaf maar alle 'rommel' is weer opgeruimd en de manege weer ontwesternt.. Peppy is uitgestrest maar mag zichzelf best een schouderklopje geven en anders moet chevvyman dat maar even doen. Knipoog Peppy je was een super regelteef! Tong uitsteken

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:17

Ik vond het een hele leuke en gezellige wedstrijd, goed georganiseerd!!!
Ik ben heel tevreden over mijn paard, vijfde in de amateur trail ondanks dat mijn paard twee van die mooie planten bij het hek heeft gemold, maar goed, daar kon ik de humor wel van inzien. En ik was derde in de amateur reining.
De lintjes en de prijzen zijn prachtig!

Eerste plantje:
Afbeelding

Tweede plantje:
Afbeelding

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:23

Ja, het was zeker een toppie wedstrijd OK dan! *LOL* .
Van boven af kon ik alles goed zien, en ik vond dat iedereen een topper was Haha! .
Hoop dat ik goed te verstaan was tijdens de pleasure onderdelen.
Idereen die een prijs heeft gewonnen, nogmaals van harte gefeliciteerd Lachen en Marja, JIJ WAS VANDAAG GEWOON EEN TOPPER OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

namara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:27

peppy je hebt een super Haha! goed georganiseerde wedstrijd hebt neergezet ,en ik denk dat we jou op handen moeten dragen voor de westernsport . OK dan! OK dan! ik hoop dat er nog vele zo gaan komen.ik kon helaas niet meedoen Huilen maar de volgende keer zeker.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 09:32

sflj schreef:
en de trail had beter gekund maar ging toch ook wel aardig. Knipoog Mooi halster trouwens!

Wel aardig zegt ie dan................ hij was eerste OK dan! !

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:24

Ik heb een toppie dag gehad en weinig te doen gehad behalve alles in de gaten houden, met iedereen kletsen en zorgen dat alles op rolletjes zou lopen. Wat prima gelukt is dankzij het geweldige team medewerkers!

Ik heb echt genoten van alle positieve reacties!

De opzet was een goede show neerzetten waar iedereen met plezier aan terug zou denken en dat is gelukt denk ik!

Die mooie linten blijven bij iedereen hangen, met dank aan WKM business software B.V. OK dan! en alle andere sponsoren die voor de mooie prijzen hebben gezorgd, Ravenstable, Just western, Silver Ranch, Mulder Pot, Rietstra, Animo, Divoza, OK dan!
en de sponsoren van de aankleding Dokkummer vlaggencentrale en die (lekkere!) planten van Flower Design. OK dan!

Volgend jaar de North-East western contest 2005?

DennisC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:13

PeppySan, het was een super wedstrijd hoor!!!!! OK dan!
De manege was prachtig aangekleed, mooie parcoursen, prachtige linten en leuke prijzen!
En ik ben supertrots op Dennis, wij mochten 3 prachtige linten (2 blauwe en 1 rode) mee naar huis nemen en een halster + touw en een waardebon. Bloos
Als er een North-East western contest 2005 komt zijn wij weer van de partij. Lachen

En ik wil ook Corine bedanken voor alle hulp en steun en toeverlaat!!! OK dan!
Ze is er de hele dag bijgeweest (en dagen ervoor) om te helpen, SUPER!
Een goede trainer is het halve werk!!! haha. OK dan!

Zijn er nog mensen die foto's hebben gemaakt?? Cheese!

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:13

Net als judith al zei had ik een beetje een K*T dag barry deed ze best wel maar toch ging het niet zoals anders maarja we trekken ons er niks van aan. De volgende keer beter....

Iedereen gefeliciteerd met de prijzen!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:46

ook ik vond het (vanf de zijlijn gezien) een mooie wedstrijd , mooi aangekleed en leuk origineel trail parcour ben zelfs gaan twijfelen of ik niet de overstap wil gaan maken Nagelbijten / Gniffelen
cornelie en sparky bedankt voor et gezelschap, et was erg leuk

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:24

Ik vond het ook heel gezellig met ook weer een 'ouderwets' gezellige sfeer. Het viel mij op dat er toch aardig wat bekendere namen meededen.
Alleen volgende keer toch maar wat dikker aankleden want ik loop al weer te snuffen en te snotteren dus dat is wel jammer.
Ik vond ook vooral het trailparcours heel origineel, tenminste eens wat anders dan de standaard afgezaagde dingen.
De beide bakken waren goed te overzien en op een enkele uitzondering na heb ik gelukkig dit keer geen 'rare' dingen gezien tijdens het losrijden etc.
Ik heb vooral ook weer veel bokkers ontmoet, maar sorry sflj, pas in de middag viel het kwartje dat je een vent bent Haha!
Ik dacht de hele morgen nog dat je waarschijnlijk de partner was van sflj omdat ik altijd dacht dat dat een vrouw was Haha!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:38

cornelie"]
Ik heb vooral ook weer veel bokkers ontmoet, maar sorry sflj, pas in de middag viel het kwartje dat je een vent bent Haha!
Ik dacht de hele morgen nog dat je waarschijnlijk de partner was van sflj omdat ik altijd dacht dat dat een vrouw was Haha!
[/quote]

Haha! Ik ben inderdaad een jongetje [size=7](al 33jaar.! Knipoog )[/size] En beschouw mezelf ook als de partner van Sflj. En ja, m'n paard is een meisje van 10.
Snap je 't nog? Tong uitsteken

en
[quote="Jeddah schreef:
Wel aardig zegt ie dan................ hij was eerste !

Ik ben best trots op m'n meissie hoor, ze heeft 't ,vooral in het begin, geweldig gedaan maar ik wist dat ze die trail oefeningen op zich allemaal wel kan. 't Is gewoon een kwestie van rustig houden en de backup/ L-achteruit had echt beter/rustiger gekund. Was ook mijn schuld, ik was te gehaast. Maar vooral de eerste helft van de pleasure vond ik haar geweldig! Ze is niet vaak zo rustig en al helemaal niet tijdens een dergelijk evenement. Vandaar!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:42

Er zijn een paar transportbeschermers gevonden op het wedstrijdterrein.
Als iemand ze mist ff een pb-tje

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:38

Het was een leuke wedstrijd

Mooie aankleding geeft toch altijd iets extra's Haha!

Als er een volgende keer komt ben ik er weer bij OK dan!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:42

Romkabouter schreef:
Mooie aankleding geeft toch altijd iets extra's Haha!

Oke oke, je was mooi aangekleed hoor Clown

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:23

*hinnik* Tong uitsteken

grap voor insiders Schijnheilig

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:26

Ja het trailparcours was zeker leuk... ik vond de perfect cirkel een hele goede om erin te doen

MHSolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:52

sflj"]
de trail had beter gekund maar ging toch ook wel aardig. Mooi halster trouwens!
[/quote]
[quote="jeddah schreef:
Wel aardig zegt ie dan................ hij was eerste OK dan! !

Ach... Dat overkomt hem wel vaker joh!!! Haha! Maarruh... sflj deed het uitstekend! En DennisC (waar ik natuurlijk vooral trots op ben) deed het ook helemaal geweldig!!!
Het was idd een fantastische dag! Een wedstrijd zoals een wedstrijd hoort te zijn! Alles zag er super uit, de organisatie was goed en de mensen waren gezellig!
Zowel als ruiter en als toeschouwer heb ik veel plezier gehad! Cactus heeft ontzettend haar best gedaan. En ik heb veel geleerd (vooral van een hele domme fout).

Volgend jaar moeten het maar 2 dagen worden!!! Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:13

Romkabouter schreef:
*hinnik* Tong uitsteken

grap voor insiders Schijnheilig

Leg uit!!!! (voor de outsiders Haha! )

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:15

MHSolo schreef:
Volgend jaar moeten het maar 2 dagen worden!!! Haha!

Weet je wel hoeveel werk 1dag is???
Spaar me voor 2 dagen Rolleyes
Dan kan je me opvegen

Toppie dat je alsnog reining hebt gestart OK dan!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:17

PeppySan schreef:
Leg uit!!!! (voor de outsiders Haha! )

Je kan erin knijpen.........................hinnik

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 18:50

Echt een super wedstrijd OK dan!
Onze stal heeft ook goed gereden (de Trapper Ranch). Cilian heeft zich al gemeld, zag ik. Marja was 3e in de pleasure, 2e in de hms en 6e in de reining. En is met recht All Round Champion geworden! Echt verdiend! Anneke was 1e in de hms en 3e in de open hms. En ikzelf was 2e in de trail, 3e in de open trail en 1e in de open hms. Laat ik de pleasure en de am. hms maar vergeten Bloos! Verward
Doet ze anders nooit hoor! Schijnheilig Schijnheilig