Jannie schreef:Maar waarom zo negatief? Het is toch niet belangrijk wat een ander er van vindt? Als je zelf maar tevreden bent, dat is toch veel belangrijker?
En jij en je paard zijn weer een ervaring rijker.
Zeker, maar ik heb zelf ook wat stomme dingetjes gedaan, waar ik achteraf van weet dat ik het niet had moeten doen: Toen hij niet vierkant wilde staan, ging hij constant schuin staan met zijn kont, van mij af. Ik was vergeten dat ik hem ook bij zijn kont gewoon aan mag raken en terug mag duwen, dus ik maakte een rondje met hem en deed nog een poging om hem neer te zetten. Dat was dus niet zo verstandig, want straks doet hij niets anders meer op de wedstrijd. Jagger leert over het algemeen erg snel, dus ik denk steeds 'Ik hoop maar niet dat hij het volgende keer al als een vanzelfsprekendheid ziet'. Het was niet zo handig van me, maar ja, in alle zenuwen...
Ik kan trouwens nog steeds niet begrijpen dat ik gisteren zelf meedeed. Normaal zit ik altijd aan de kant en je maakt de wedstrijd zo anders mee als je meedoet..
Gefeliciteerd Saskia met je plaatsing!! En vijf BS in de klasse, dat betekent wel dat je lobby-en positieve resultaten oplevert!! +;)+