[WN] WN: Bunschoten - DPHC/APHA/AAHCH/ApHC wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 00:27

ben net terug van weg geweest *LOL*

ik heb je niet gezien dus zal het ook niet weten Haha!
maar jij bent tevreden en dat is het alle belangrijkste
dan ben ik ook tevreden Tong uitsteken

face gooide mijn hoed af bij de halter en kwam tegen me neus aan en hij stak al headbangend zijn tong uit *LOL*
en dan hebben we het alleen nog over het paard Knipoog

dus als hij alleen niet de hele tijd 4 kant stond dat vind ik dat je paardje het super heeft gedaan OK dan! Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 00:42

Hee joh Gera, da's hartstikke netjes hoor, tweede achter Cash!! OK dan! Niks om je voor te schamen. Ik vind dat je't netjes gedaan hebt. Gewoon lekker doorgaan zoals je bezig bent, de rest moet toch echt door ervaring (van jullie beiden) komen. Hij zag er goed uit (ondanks al jouw 'perikelen' Knipoog ) en was voor zo'n eerste keer echt hartstikke braaf.
Denk maar niet dat Dot de eerste keer stil stond hoor... en dat geeft ook niet, die veulens en jaarlingen wordt veel vergeven, daar kijkt een judge over het algemeen echt wel doorheen (een enkele z**kerd daargelaten).

Dot heeft het inderdaad super gedaan. Eerste in de Amateur, eerste in de Open 3 year old mares én Grand Champion... ik ben weer BEEEERE TROTS!! OK dan! Haha!
En ook nog es bij beiden 2 punten (dus 2 in de Amateur en 2 in de Open voor het Grand)... wat wil ik nog meer! Heerlijk om zo het wedstrijdseizoen te openen (voor mij en Dot was dit dus de eerste show van het jaar).

Zoals gewoonlijk als ik zelf show heb ik weinig mee gekregen van de overige uitslagen, dus ik kan jullie wat dat betreft weinig vertellen...
In ieder geval alvast iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 06:45

gera schreef:
....Volgens mij durft niemand te reageren, omdat ze niet durven zeggen dat mijn prestatie niet opperbest was.

Hé joh! Géén opperbeste prestatie? Verward Op je eerste wedstrijd tweede worden achter een paard wat al zoveel prijzen heeft behaald in de halter!!! En Jagger is pas een jaarling; dat belooft wat! Ik vind het een superprestatie! Lekker van genieten!!!!!

Saskia (Paintje) was in de breeding stock mares 1e van de 5 deelnemers. De BS-klassen lijken te groeien!! Gefeliciteerd Sas! OK dan!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 07:14

Jannie schreef:
Maar waarom zo negatief? Het is toch niet belangrijk wat een ander er van vindt? Als je zelf maar tevreden bent, dat is toch veel belangrijker?
En jij en je paard zijn weer een ervaring rijker.

Zeker, maar ik heb zelf ook wat stomme dingetjes gedaan, waar ik achteraf van weet dat ik het niet had moeten doen: Toen hij niet vierkant wilde staan, ging hij constant schuin staan met zijn kont, van mij af. Ik was vergeten dat ik hem ook bij zijn kont gewoon aan mag raken en terug mag duwen, dus ik maakte een rondje met hem en deed nog een poging om hem neer te zetten. Dat was dus niet zo verstandig, want straks doet hij niets anders meer op de wedstrijd. Jagger leert over het algemeen erg snel, dus ik denk steeds 'Ik hoop maar niet dat hij het volgende keer al als een vanzelfsprekendheid ziet'. Het was niet zo handig van me, maar ja, in alle zenuwen...
Ik kan trouwens nog steeds niet begrijpen dat ik gisteren zelf meedeed. Normaal zit ik altijd aan de kant en je maakt de wedstrijd zo anders mee als je meedoet..

Gefeliciteerd Saskia met je plaatsing!! En vijf BS in de klasse, dat betekent wel dat je lobby-en positieve resultaten oplevert!! +;)+

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 09:35

Vandaag ga ik het waarschijnlijk niet redden om te gaan kijken, maar gisterochtend heb ik heerlijk langs de ingang van de bak staan kijken. Ik vind het altijd erg leuk om alle bekenden aan het werk te zien en ben dan altijd zelfs een beetje "plaatsvervangend zenuwachtig" Verward ... dat wordt nog wat als ik zélf ooit de ring in moet *LOL* ! Gera, ik moet eerst nog zien dat ik het zo netjes voor mekaar krijg als jij!

Ik vond trouwens de judge een erg leuk mens. Erg vriendelijk en geduldig. Ze vertelde me dat ze al meer dan dertig jaar jureert en er nog steeds geen genoeg van kan krijgen. Dat zijn de echte liefhebbers Haha! !

Ben heel benieuwd naar de uitslagen van de rij-onderdelen!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 09:36

OK dan! OK dan! GEFELICITEEERD allemaal!!!!! OK dan! OK dan!
Gera met je behaalde prestatie (ik weet hoe moeilijk het is met een jong paard Bloos ),
Francis met je Grand Champion en alle punten (lekker even een opsteker in moeilijke tijden Ach gut )
Saskia met je Grand Champion Breeding stock (leuk, een GC in de buurt Knipoog )
En iedereen die nog meer tevreden is over zijn/haar prestatie!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 09:42

@Gera: Ik heb jou en Jagger gisteren bij de halter gezien en jullie hebben het prima gedaan hoor
Kan ik nog een voorbeeld aan nemen Schijnheilig
Maar over dat rondje draaien... dat probleem had ik ook met mijn jaarling. Zodra ik naar haar kont stapte om de achterbenen goed te zetten, draaide ze van mij af. Ik heb haar immers geleerd te wijken Scheve mond Nog maar eens goed oefenen thuis voordat ik (ooit) weer aan een volgende show meedoe...

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 11:13

Scotty werd Grand Champion bij de stallions. Bij de jaarlingen werd Joke eerste Blossom tweede en Missouri vierde. Bij de ruinen werd Presto derde en bij de Most Colorfull werden we eerste, dus een geslaagde dag voor onze paarden. En het was warm!!!! OK dan!

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 11:24

Hé, allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Enne Gera..., ik denk dat de plaatsing van Jagger zo slecht niet is, het was toch zijn eerste halterwedstrijd met jou? Het kan denk ik aleen maar beter worden. OK dan!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 12:02

Gera,Jeddah,Francis,Christien,Jojo,Saskia,en ieder die ik verder vergeten zou kunnen zijn,HARTELIJK GEFELICITEERD!!!!! OK dan! Tis toch weer real cowgirl-power!!

Desiree01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:33

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten. En de dames die mij geholpen hebben met pale indian uit de trailer halen ook.
Deze wedstrijd was voor mij om te kijken hoe ze erop zou reageren, daar het een dametje met karakter is. Maar voor de eerste keer heeft ze het super braaf gedaan. Nu kan ik eraan gaan werken om door te gaan.
Alleen het trailer rijden kan nog verbeterd worden, maar we gaan oefenen.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 16:44

Hoop moois gezien vandaag. Indian Big Step werd 1e bij de reining (vraag me niet welke klasse enzo, dat heb ik absoluut niet gevolgd). Bodem lag er best goed bij, en Big Step deed het super. Hijs zo mooi! (kwijl)
In de amateurklasses zag je heel duidelijk nu-nog-verborgen-talenten rijden. Erg leuk om te zien. Jammer dat er dan mensen tussen rijden die blijkbaar vinden dat een bit niet in de mond hoort te blijven maar gewoon tot achter in de strot gerukt moet worden. Compleet onnodig en alleen maar stress en irritatie veroorzakend (ook in het publiek trouwens), maar verder vond ik het erg gezellig en zag het er goed uit. Netjes georganiseerd ook.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:03

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde plaatsen!!!
Er komen steeds meer winnende bokkers!!!!

Wat vonden jullie van de trail en hms parcoursen?

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:11

Trail was erg moeilijk volgens mij! De ene na de andere hindernis werd gemollesteerd Knipoog Alles zo dicht op elkaar. Was je het hek nog niet door, moest je achteruit de hoek om. Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 18:44

Euhm.. Peppysan leuk bedacht heb alles namelijk anders gelegd!! Haha! Haha! Sta nu dan ook bekend als bezemwagen Haha!

Zo ik ben ook weer thuis!!

Wat een gave linten trouwens Haha!

Ik was met de BS Halter 3de van de vijf, BS Trail 2de van de twee, BS Pleasure 3de van de drie en de BS reining 3de van de vier. Ben super trots op Joey en was dan ook Reserve All-Round Champion gevallus. YEAH Haha! Ik heb het echt super naar de zin gehad!! En wil dan ook iedereen feliciteren met de behaalde prijzen.

Ben momenteel een beetje te moe om wat verder te kunnen schrijven.

Ohw jah, mijn hunter start zit er erg aan te komen. Jeddah regelt een zadel en hoofdstel en geeft het mee aan Franciska en die bezorgt het in de Kalverhoek. Tevens leen ik van Jos laarzen en ik zorg voor de rest. NU is mijn vraag: Mag een blauwe ribcort rijbroek? Die heb ik namelijk wel liggen Haha!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:34

ik kom ook bet binnen vallen heb de blaren op mijn voeten staan maar was erg leuk en heel erg leerzaam.
heb veel leuke mensen ontmoet!

even mijn uitslagen

1ste plaats halter bs
1ste plaats trail bs
1ste plaats pleasure bs
1ste plaats hunter bs [was ik maar in mijn uppie]
2de plaats reining bs
5de plaats bombi trail
5de plaats combi pleasure

dus ALLROUND champion breeding stock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

de rest ook allemaal gefeliciteerd

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:35

chanatalleke: footootje van de lintjes?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:41

Euhm GERA???? Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:46

ben nu wel nieuwsgierig!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:59

Hahahaha. Kan er momenteel even nets aan doen. Heb namelijk geen digi

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:07

Komt er zsm aan! Ben net thuis Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:15

Okey!!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:16

kom kom gera

zag je gisteren was je ook snel in de bak,nu toch ook?

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 20:29

Chantalleke schreef:
Ohw jah, mijn hunter start zit er erg aan te komen. Jeddah regelt een zadel en hoofdstel en geeft het mee aan Franciska en die bezorgt het in de Kalverhoek. Tevens leen ik van Jos laarzen en ik zorg voor de rest. NU is mijn vraag: Mag een blauwe ribcort rijbroek? Die heb ik namelijk wel liggen Haha!

Hi,hi, Haha! dan hoop ik wel dat dat pas zondag is, want zaterdag kan ik waarschijnlijk pas in de loop van de dag...... ik zal eens op het programma kijken.

Ik had vandaag en gisteren (voor de helft van de dag) het genoegen om door(wo)man, te zijn en ik vond het erg leuk. Het was een leuke en gezellige wedstrijd en de jury was inderdaad een heel sympathiek mens.
De kleurenclinic (Jeddah) was druk bezocht.
Weer leuk nieuwe mensen ontmoet.
En de zaterdagavond was sowieso wel erg gezellig Haha!

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen enne...... tot de volgende wedstrijd!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:33

YEAH tuurlijk was het gezellig! Haha!

Ik weet het programma zo niet uit mijn hoofd maar we hebben het er nog wel over. En inderdaad zaterdagavond was het erg gezellig!! TRUTH OF DARE ???? Verward wat was het eigenlijk?