Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
blackjelle schreef:nou,besmetting van droes kan alleen via het snot en van de besmette dieren (die al weer beter zijn )van het neusvocht,als jou paard dus niet in contact komt met een neus van een ander paard is er niets aan de hand,de paarden die besmet waren zijn op dit moment allemaal snotvrij en de wonden van de lympheklieren zijn dicht,deze paarden staan nog steeds apart en komen niet over het terrein heen voor een paar weken ,dus ze kunnen ook geen bacterie op de grond achterlaten (wat trouwens niet lang leeft)er zijn nog geen nieuwe gevallen bijgekomen,het is goed dat je er naar informeert je kan niet voorzichtig genoeg zijn (Dat zijn wij ook)je kan altijd de veearts bellen om te vragen maar die heeft alle wedstrijden vrij gegeven omdat de manege alle paarden goed geisoleerd heeft en als er een verdacht is wordt hij meteen apart gezet.
Tijn schreef:Misschien ga ik ook wel starten in de beginners trail, maar ik weet het nog niet zeker, ik heb pas 2 oefen wedstrijdjes gestart en wat er dan fout ging was mijn fout omdat ik te stresserig ben, dus ik zit nu nog te twijfelen.
En anders ben ik er als tribuneridder om jullie allemaal aan te moedigen
Tijn schreef:Misschien ga ik ook wel starten in de beginners trail, maar ik weet het nog niet zeker, ik heb pas 2 oefen wedstrijdjes gestart en wat er dan fout ging was mijn fout omdat ik te stresserig ben, dus ik zit nu nog te twijfelen.
En anders ben ik er als tribuneridder om jullie allemaal aan te moedigen
.
. maar hoe dan ook ik doe mee.
Sugarmiss"]
[quote="Christina schreef:zodat ik kan inschatten hoe laat ik aanwezig moet zijn.

Christina"]
[quote="Sugarmiss"][quote="Christina schreef:zodat ik kan inschatten hoe laat ik aanwezig moet zijn.