Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jannepauli schreef:Misschien heeft iemand anders het al opgemerkt (heb niet alle reacties gelezen), maar is het geen optie om je oudje maar een bejaarde-paarden-pension te sturen, of uit te kijken naar iemand die haar een mooie laatste plek gunt als weidevriendin? En dat laatste eventueel met het behoud van je eigenaarsrechten ( en plichten) ?

en ten 4e zou ik dan nog met een werkgrage Chrissy zitten waar ik te weinig mee kan doen dus de hoofdreden om een ander baasje voor haar te gaan zoeken los ik daarmee niet op 

weet ook niet of ik er 5 voor zou betalen maar goed als een paard echt braaf is en me past

Omdat ik het wel fijn vond om even goed te weten of er aandachtspuntjes zouden zijn. En was ook op 1 of andere manier handig om haar NQHA paspoortje aan te vragen geloof ik, voor de aftekeningen of chip aflezen ofzo. Weet het niet precies meer hoe dat zat.

Elisa2 schreef:En daarin zit hem nu net de krux, want wat is recent ??Boven de e4000,- is het wel gebruikelijk om rontgenologisch te keuren en je verkoopt een paard ook veel gemakkelijker met een recent positief keuringsrapport.
.
pmarena schreef:Ik denk dat als iemand het naadje van de kous wil weten qua zekerheid hebben, dat ze dan graag een recente keuring willen door een zelf uitgezochte dierenarts want wie weet wat er in dat jaar nog gebeurd is
Vandaar dat ik er niks meer aan ga doen: die beslissing laat ik echt over aan degene die de juiste match lijkt te zijn

Maar anders komt het ook heus wel goed.