Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb mooie boots kunnen scoren en een jeans. Had eerst een kindermaat gepakt die was te kort toen heb ik met hulp toch een goed passende jeans kunnen vinden! 

maar denk dat je van de week makkelijker kan kijken Amanda. Bij de hoeden achter staan laarzen voor 60 euro dacht ik maar dat zullen wel 'gekke' maten zijn. De andere ariats varieren een beetje van 150 tot 300 euro.
dus die lagen er niet meer. 

Bellatrix schreef:Mooie laarzen en broek!! Ik wilde ook een broek maar het was zo druk en ik snapte niet zoveel van de maten.
Andere keer dan maar...

alleen bij die 60 euro laarzen weet ik niet
op een gegeven moment begon daar de rij voor de pinkassa
Wel in gaan staan (we komen tenslotte niet uit de buurt) en toen nog heel wat kunnen scoren. Uiteindelijk naar huis gegaan met een showblanket, onderlegger, showhalster met leadline, bitje, bontsingel en een hoed.
Hoofdstel ook niet voor geslaagd, maar die heb ik op internet al gevonden dus ga ik nu gelijk bestellen
Helaas blijk ik de laarzen allemaal niet te passen, kom er gewoon niet in. Dacht dat die fatbaby's nog wel moesten lukken, maar niet dus (hoge wreef, brede voet).
krijgen jullie geen mepneigingen met al die mensen?
ik ben er niet geschikt voor. Maar ik vind het wel heel leuk om te lezen hoe het jullie vergaat