dat zou leuk zijn, gewoon meegaan alles mag en niets moet, doe mee zover je kunt en durft en anders doe je gewoon ff je eigen ding leer je alleen maar van hoor
Lijkt mij dus ook! En naar wat ik begrijp en nu zie doet hij het buiten prima dus waarom niet. Maar... eerst van de week helemaal laten keuren! Komt dat goed spring ik een gat in de lucht en ga ik Quibje PB-en
Whoop whoop ik ga duimen voor je Als ie goed gekeurd wordt ( die ene die ook op fb stond?) Dan idd gewoon mee!! Ik doe nu met scar ook allerlei eerste keer dingen en we genieten enorm
cissy
Geplaatst: 03-08-14 19:30
quibje schreef:
Ja, van de 18 die meegingen hebben er 3 afgezegd en de rest heeft niks meer laten horen
ik was in eerste instantie ook van plan mee te gaan, maar de financiën laten het niet toe helaas. Misschien kom ik wel even gluren in het weekend maar beloof niks.
van harte elvierw, ik zal je op de lijst zetten wat een heerlijk nieuws, je zult wel op een wolkje zweven nu
voorspellingen? nee, nog niks bekend hier
ElvierW
Geplaatst: 06-08-14 18:38
Ik zal morgen of t weekend proberen om m een beetje knap op de foto te zetten. Het is een Paint, zes jaar, nog maar een maand of vier onder het zadel en pas redelijk recent gecastreerd. Daardoor zelfs zonder echte bespiering een behoorlijke mini-tank Mooie, ruime gangen maar het allerbelangrijkste... hij is echt zo lief! Op de kliniek kon ik hem zo in handen geven van één van m'n bewoonsters! En de foto's konden zonder problemen en zonder sedatie genomen worden. Zelfs het personeel was onder de indruk!
Er is alleen één ding, eenzelfde probleem als jij had Quibje, z'n naam! Hij heet nu Skip en dat vind ik echt niks! Ik ga dus nog even broeden op een leuke naam
Verder ben ik inderdaad heel blij maar vooral zo opgelucht dat die zoektocht nu eindelijk voorbij is!
Gefeliciteerd !!!!! Echt super leuk nieuws Heb echt super veel zin in t weekend !!!
Soez
Geplaatst: 06-08-14 19:47
Is het ook mogelijk om even langs te komen om te kijken? Zelf geen paard om mee te doen en ben niet zo van het bbq-en, maar het lijkt me heel leuk om wat mensen te leren kennen
Ik neem m'n camera zeker mee! Doe sinds een jaar of twee pogingen om leuke foto's te schieten dus dan zeker! En peerd moet wegens gebrek aan conditie echt nog wel rustig aan doen dus geeft mij mooi de gelegenheid om met m'n cam aan de slag te gaan!