Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
shadow19871 schreef:Nee hij komt gelukkig op nog geen 20 min afstand te staanDus ik kan er heen wanneer ik wil.
Echt een winwin situatie voor beide partijen.
Ik ben me al flink aan het inlezen op paardnatuurlijk, ik kan alleen nog geen ( betaalbare!) trainer vinden in de regio brabant) Hoe heb jij dat gedaan? Ben je eerst flink bezig geweest met aan de hand werken en het westernrijden even links laten liggen? Of heb je het gecombineerd? Het lijkt me vooral lastig met lessen.. Want ik ben geen voorstander van meerdere instructeurs hebben, ik denk dat het dan te verwarrend wordt voor mij en paard?
shadow19871 schreef:Jaja, ik volg je nog haha!
Contra pak ik ook vaak mee, om juist die spieren die hij dan inkrimpt langer te maken. Maar ik moet opletten dat ik niet mee aan de gang blijf. Het probleem is dat ik vaak wel voel wat het probleem is, alleen niet adequaat genoeg reageer om het op te lossen.. Vandaar dat ik er over denk om toch een tijd vooral te focussen op aan de hand werken, dan zie ik wat er gebeurd. Want ik merk gewoon dat Jess niet recht genoeg is. Vooral als ik een tijd niet gereden heb, dan is het soms zo erg dat ze echt tegen mijn hand werkt en alleen maar HARD wil, toch een duidelijk teken van disbalans.
shadow19871 schreef:Mijn vorige instructrice werkte imo vooral aan het gevolg ipv de oorzaak, waardoor de problemen blijven ontstaan. Truucjes sluipen er heel makkelijk in zonder dat je dat in de gaten hebt. Tenminste bij mij is dat het geval.