Ik had er ook wat geld voor apart staan, maar toen besloot eerst m'n schouder een slijmbeursontsteking te krijgen en kreeg ik een onwijs lastige afstudeeropdracht, dus de paarden moet even wijken in het nieuwe jaar. Kan ik die centjes weer ergens anders voor gebruiken
Ik ben echt benieuwd waar ik mee thuis ga komen haha! Hoop in elk geval een bit te kunnen bemachtigen. Ik weet niet hoe ik me de drukte kan voorstellen, is het met de kerstsale te doen om goed rond te kijken of word alles voor je ogen weggegapt?
en miss een seatsaver...maar ben bang dat ze geen bruine hebben..
gaucho
Geplaatst: 18-12-12 20:56
Kasmir zal wel lukken, ik overleg even met G_S.
Dana82
Geplaatst: 18-12-12 22:03
Oei iedereen gaat de 27ste! Ik ben die sukkel op krukken ; ) Mijn lijst wordt alsmaar langer en ons busje is al goed volgeladen met volk. Gaat weer heel tof en druk worden!
@Lifaya: Toen ik er vorig jaar was (1 van de laatste dagen) was het goed te doen hoor! Wel druk natuurlijk maar niet dat je niet meer rond kon lopen ofzo. En er was imo nog genoeg op voorraad en werd niet zo voor je neus weggegapt
bicci
Geplaatst: 18-12-12 22:07
bicci schreef:
ik ga ook voor de halstertouwen..
en miss een seatsaver...maar ben bang dat ze geen bruine hebben..
Ik heb een bedrag in m'n hoofd en daar mag ik niet overheen van mezelf. Meestal lukt dat vrij aardig. Nu maar hopen dat ik slaag voor de dingen die ik graag zou willen hebben.
daar heb ik geen moeite mee gelukkig.. ben ook al 2x zonder enig iets terug naar huis gegaan, dan stonden de prijzen me alsnog niet aan bv. amper korting bv.. tjah
Martine123
Geplaatst: 18-12-12 22:32
Ik ga er ieder jaar naar toe! Ik heb niet eens zelf een paard en ik vind het nogsteeds de moeite waard! Je komt er vaak ook gewoon veel van die "o dat is toch wel handig" koopjes tegen, ook heb ik er vorig jaar een paar hele mooie montana silversmith oorbellen op de kop weten te tikken
Neeeee joh, ik ben nooit teleurgesteld als er westernspullen zijn
Sheplers was wel huge ja echt, wat een laarzen hemel was dat zeg! heb mijn hoed daar niet vandaan maar van een local store en die was best klein maar vermaakte me daar ook echt zeer goed Ik baal eigenlijk dat ik zo weinig gekocht heb daar