Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Zoals jullie weten ben ik absoluut geen fan meer van de Wran. Of eigenlijk moet ik zeggen geen fan van leden van het bestuur. Maar het is wel zo dat er een soort grens zit aan het aantal juryleden dat redelijkerwijs aan het werk kan blijven in Nederland. Je wilt ook juryleden die meer ervaring hebben dan 2 wedstrijden per jaar. En zoveel wedstrijden zijn er niet, terwijl er altijd genoeg juryleden waren. Zoveel dat sommige juryleden ook een aantal jaren terug al niet echt veel wedstrijden te jureren hadden. Vanuit die optiek klinkt het logisch dat er geen garantie kan worden gegeven.
FindingJack schreef:Jammer dat er mensen zijn met een QH die denken de WRAN nodig te hebben om ervaring op te doen eer ze bij hun eigen vereniging gaan kunnen rijden.......
*knip*
Waarom dan naar de WRAN willen?

Sonja schreef:Wranglerbutt schreef:Waar denk je dat je het beste beeld krijgt van je rijkunstige vaardigheden t.o.v. andere ruiters?
Geen idee waarom maar ik krijg ineens zin om mee te doen met de Sinterklaaskleurwedstrijd uit de krant. Eens zien hoe ik het er vanaf breng

Sonja schreef:Wranglerbutt schreef:Waar denk je dat je het beste beeld krijgt van je rijkunstige vaardigheden t.o.v. andere ruiters?
Geen idee waarom maar ik krijg ineens zin om mee te doen met de Sinterklaaskleurwedstrijd uit de krant. Eens zien hoe ik het er vanaf breng
claudiaM33 schreef:Goh...als ik dit allemaal lees over het lage niveau zou je je bijna schamen om op een WRAN wedstrijd te gaan starten.......

Rumpleteaser schreef:Als ik het zo lees ligt het 'WRAN-probleem' bij het niveau van de L2 en L1 ruiters?
Het lijkt me inderdaad wel jammer dat als ik (over tig jaar) ooit L2 ga rijden, er dan weinig deelnemers zijn.